Nefes.

652 44 2
                                    

Bavulları odaya bırakıp üstümüzü değiştirdik ve dışarı çıktık. Ne kadar da güzel ve huzur dolu bir mekandı. Onca kargaşadan uzaklaşıp kendimle, küçük ailemle buraya gelmek bir nimetti neredeyse! İkisine bakıp şükür ediyorum sürekli. Gece benim en dipteyken eriştiğim yeni nefes, mucize, hayat... Dipte de yaşayabilmem için sebepler olduğunu belgeleyen Mucize'm. Serkan... Serkan'sa beni hem dibe batıracak kadar hem de oradan çıkaracak kadar güçlü. Bu gücü aslında eline ben veriyorum. Ona delice bağlanarak, ama kırılacaksam o kırsın. Diyorum ya "Yaşamak istiyorum." Evet işte, yaşamak istiyorum.
"Burası çok güzelmiş! Anne kameramı aldın değil mi verir misin?"
"Tabii ki aldım! Buyur güzelim"
Gece kamerasını boynuna astı ve farklı farklı manzaraları fotoğraflamaya başladı. Bir yandan Serkan ve ben de onun video ve fotoğraflarını çekiyorduk.
"Hadi beraber de çekilelim! Bir aile fotoğrafımız olmasın mı?"
"Annen haklı kızım gel yanımıza"
Gece fotoğraf çekmeye ara verip yanımıza geldi ve Serkan'ın kucağına zıpladı. O kadar güzeller ki... Ailecekte fotoğraflar çekilip burayı gezmeye başladık.
"Hadi balonlara binelim!"
"Yeyyy olur hadi hadii"
"Hayatta olmaz, ben binemem vallahi. Hem Gece senin içinde tehlikeli."
"Ama anne"
"Eda Gece kenarlara gidip kendini atacak değil ki, kocaman kız nihayetinde hem biz de göz kulak olacağız kızımıza. Korkmanı gerektirecek bir durum yok güzelim hadi"
"Olmaz dedim bir kere"
"Off Eda illa kucağıma mı alıp götüreyim seni?"
"Of Serkan of"
"Çok yükseğe çıkmayııız hadi"
Balonlara doğru gittik ve bir balona bindik Serkan ve Gece'ye göre az bana kalırsa uzaya çıkmıştık resmen! Çok yüksekteydik.
"Uçuyoruuzz"
"Hadi fotoğraf çekilelim madem! Anı kalsın değil mi"
Serkan'ın fikri üzerine bir kaç video ve fotoğraf çekildik. Sonrasında Gece manzarayı ben onu çekmekle meşguldük. Bir kaç dakikalık uçuş sonrası sonunda yere inmiştik. Utanmasam yeri öpeceğim! Çok korkuntçu.
"Yaa Eda bir şey olmadı değil mi?"
"Hıhı aynen"
"Aa anne at! Fotoğrafımı çeker misin"
"Tabii ki bebeğim"
Bütün gün dolaştık ve fotoğraflar videolar çekildik.
"Ohoo saat 8 olmuş. Daha dolaşacak mıyız yoksa ben şuraya bir yere bayılayım mı?"
"Annee abartma, gezelim biraz daha"
"Yok kızım, annen haklı sabahtan beri durmadan dolaşıyoruz kafama güneş geçti neredeyse. Hiç sağlıklı değil hiç. Haydi odaya gidiyoruz yarın da buradayız."
"Gezeceğiz ama yarın değil mi?"
"Evet bebeğim İstanbul'a dönmeden gezeceğiz"
"Gezmediğimiz yer kaldı mı ki ya"
"Ohoo annen iflas etmiş"
"Kestim ümidi hayattan ölürüm ben birazdan"
"Mızmızlanma gel hadi"
"Yaa ne yapıyorsun Serkan"
"Seni sırtıma alıyorum Eda. Zaten bir kaç metre var yok"
"Saçmalama indir beni"
"Ahahaha annem bebek olduu"
Fısıldayarak;
"İndir diyorum, manyak mısın nesin! Rezil olduk çocuğa"
"Kendi kızımıza niye rezil olalım"
"Olmadık mı sence?"
"Yoo"
"Of Serkan of!"
"Mızmızlanma Eda Yıldız geldik bile!"
Odaya çıkıp Gece'nin uyumasını bekledik sonra balkona çıktım ve Serkan'ın gelmesini bekledim.
"Mm burada birileri sıcak çikolata seviyormuş diye duydum"
"Yaa Serkan, sıcak çikolatayı nereden buldun şimdi"
"Bulurum ben, al bakalım afiyet olsun"
"Bir dakika sen de mi içeceksin?"
"Ben insan değil miyim Eda? Aşk olsun."
"Devrelerin yanar ondan dedim"
"Aşk olsun"
"Şaka bir yana vay be Serkan Bolat yağlı bir şey içiyor. Hayatta inanmam"
"Serkan Bolat'lar da arada rutine ara verebilir"
"Hiç sanmam! Her neyse iyi ki geldik buraya"
"Evet 2 gün de olsa o manyakların arasından kurtulmak bir nimet olmalı!"
"Ben de öyle düşünüyorum. Sabahın köründe gelmişler düğün planlıyorlardı. Bir de bizim düğünümüzü bize sormadan şaka gibi."
"Sen ne yaptın ben Gece'yi çıkardıktan sonra devam ettiler mi? Edecekler mi?"
"Sanmıyorum. Birden patladım galiba küstüler büyük ihtimalle bana"
"Küsmez kimse sana saçmalama alırsın gönüllerini"
"Umarım, ama gönüllerini alınca yeniden karışacaklar"
"Biz her şeyi hallettikten sonra alırız o zaman, çünkü ben de sert yaptım muhtemelen bana da küsüldü"
"Muhtemelen, evet öyle olabilir. İyi ki geldik, onları da çok seviyorum ama kafayı yemişlerdi kimse kusura bakmasın. Şu durum da yani genel olarak bana ailem yetiyor"
"Bana da"
"Seni seviyorum"
"Ben daha çok!"

To be continued...

Gece.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin