Omegaverse.

16.9K 674 114
                                    


omegaverse hakkında bilgi sahibi olsanız da, olmasanız da okumanızı istediğim biraz (😃) uzun bilgilendirme bölümüne ve kurguya hoş geldiniz, öpüyorum sizleri çokça.

+

Ortaya çıkış serüveni kurt hiyerarşisi ile başlayan Omegaverse adlı alternatif evren, kurt adamların insanlara entegre edilişiyle süregeldi.

Bu evrene göre insanlar; Alfa, Beta ve Omega olarak üç ana ırka ayrılır ancak bu üç ana ırk dışında; Vita, Gamma, Delta, Sigma ve Omikron adlarıyla beş ırk daha bulunur. (Tabi kurgu yazarları isterlerse kendi kurgularına ait bir ırk da yaratabilirler.) Bu kurgu içerisinde Alfa, Beta ve Omega olarak sadece bu üç ana ırkın bulunacağını belirtmek isterim. Bu nedenle sadece bu üç ana ırk üzerinden bilgilendirme yapacağım.

Omegaverse evrenini diğer evrenlerden ayıran en önemli özellik, Omega erkeklerinin de hamile kalabiliyor oluşudur. Omega erkekleri, diğer tüm ırkların kadın kesimlerinde olduğu gibi bir rahme sahiptirler. Böylece hamile kalabilir ve doğurabilirler.

Alfa kadınları, herkesin bildiğinin aksine, düşük ihtimalle de olda hamile kalabilme özelliğine sahiplerdir. Beta kadınları da normal bir yüzdelikte hamile kalabilirler. Omega erkekleri ve kadınları ise, kızgınlık dönemlerinde hamile kalma yüzdelikleri artış göstermesine karşın kızgınlıkta olmadıkları zamanlarda da hamile kalabilirler. Bu sayılan dört cinsiyet dışında türler arasından hamile kalabilen yoktur. Yani Alfa erkekleri ve Beta erkekleri hamile kalamazlar.

Irklar arasındaki farklar ise, ırkların gruplandırılmasıyla açıklanabilir. Alfalar betalardan, betalar ise omegalardan üstün ırklardır. Alfalar domine etmeyi, baskılamayı ve liderliği seven, sosyal statüsü yüksek bir ırk olarak nitelendirilirken betalar, gerçek bir insana en yakın olan ırk olduğundan "normal" olarak nitelendirilir. Betaların sosyal statüdeki yerleri de aynı şekilde stabildir. Omegalar, domine edilen ve baskılanan taraf olarak nitelendirilebilir. Sosyal statüdeki yerleri, kızgınlıklarını kontrol edebildikleri sürece stabildir.

Alfalar daha maskülen ve sert bir yapıya/vücuda sahipken Omegalar daha feminen ve zarif bir yapıya/vücuda sahiptir. Tabi ki bu değişkenlik gösterebilir zira her Alfa sert olacak, her Omega da zarif olacak diye bir kural yok. Betaların yapıları ve vücutları daha değişken olabilir. Hem sert hem zarif, hem maskülen hem feminen gibi.

Omegaverse evreninde Betalar, yani insan ırkına en yakın kesim dışında, Alfaların ve Omegaların auralarını simgeleyen kendilerine has kokuları vardır. Bu kokulara "feromon" adı verilir ve sadece Alfalar ile Omegaların yayabildiği ve fark edebildiği bir şeydir. Betalar feromonlardan etkilenmez ya da feromon yayamazlar. Betalar sadece Alfaların, liderliklerini belirtmek yahut karşısındaki kişiyi domine etmek amacıyla yayabildikleri feromonları algılayabilir ve bu şekilde liderliğini belirten Alfaya itaat edebilirler.

Feromonlar, sanılanın aksine, sadece cinsel ilişki esnasında ya da cinsel ilişkiye muhtaç bir durumdayken Alfaların ya da Omegaların birbirlerine kullandıkları bir silah değildir. Feromonlar, kontrol edilmediği sürece Omegaların ya da Alfaların o anki ruh hallerini ortaya çıkarabilecek bir etkendir. Örneğin üzüntü içerisindeki bir Omega feromonlarını kontrol etmeyip etrafına yayılmasına izin verdiği taktirde, bir Alfanın ya da bir Omeganın kendi kokusunu almasına neden olabilir ve böylece hangi ruh hali içerisinde olduğu çözülebilir.

Alfalar Omegalarını korumak ya da sahip olmak için diğer alfalarla güç savaşı içerisine girebilir. Sadece Omegalar için olmaksızın liderlikleri ve ortama ya da bölgeye olan hakimlikleri için güç savaşında bulunabilirler. Bu güç savaşı, dövüş manasındaki savaş, feromonlarla kurulmaya çalışan baskınlık savaşı yahut yetenek üzerine kurulu bir savaş olabilir.

dangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin