çüş ikinci bölüm bildirimi mi gelmiş ne olmuş böyle yahu arkadaşlar ilk bölüme gelen yorumlar beni o kadar sevindirdi ki oturup ağlayacaktım neredeysebölümde betimleme eksikliği yaşadığımı düşünüyorum o yüzden içime sinmedi pek ama daha fazla da bekletmek istemedim sizi bu yüzden lütfen bölüm sonunda düşüncelerinizi belirtin olur mu🥺
evren: daha ikinci bölümden kaos yaratamazsın medu bu hiç doğru değil
ben:
evren:
ben: 😃(gelecekten gelen medunun bu mesajina bir dikkat!!!!!!!!!
ilk bolumlerde biraz gereksiz betimleme okuyorsunuz, ilk bolumden anlasildigini dusunuyorum ama sonradan yavas yavas azalttim yani betimlemeler kafanizi karistirdiysa ve surekli boyle devam edecegini dusunuyorsaniz diye bir info atayim dedim... yazar olarak ben de kendimi gelistiriyorum, elestirilere acigim, dile getirmekten hic cekinmeyin cunku emin olun bir sekilde gorup yazimda ona dikkat ediyorum asklarim<3);;;
" D1 sınıfından alfa Jeon Jungkook ile, D4 sınıfından alfa Kim Taehyung arasında şiddetini korumaya devam eden yıldırımlar, söylentilerin getirdiği uğultu ile gürültülü sesler oluşturuyor. Kim Taehyung'un, geldiği ilk günden okulun söz geçmeyen alfası Jeon Jungkook ile yaşadığı tartışma sırasında neler olduğu her ne kadar bilinmese de söylentilere göre güç savaşına giren ikilinin birbirlerine kin besledikleri düşünülüyor. Ayriyeten Kim Taehyung'un, Jeon Jungkook'un liderliğini elinden almak adına bir hedefi olduğu, geldiği ilk günde alfa Jeon ile tartışmaya girmeye cesaret bulabildiğinden ötürü düşünülmeye devam ediyor. Siz hangi taraftasınız? "
yorumlar:
a: kendisi okula geleli ve geldiği gibi jeon'un uzaklaştırma almasına sebep olalı beş gün oluyor. sizce bunu yapmaya kim cesaret edebilir? özellikle de okula geldiği gibi ve jeon jungkook'a karşı? kim taehyung'ta bir cevher seziyorum.
b: sikik alfalar. her birinden nefret ediyorum.
c: kim taehyung'tan nefret ediyorum. geldiği gibi liderliğe göz koymayı nereden çıkardı?
d: kim taehyung... sessizliğini çok dikkatle koruduğu için kimse kendisiyle bir iletişime geçmiyor ancak sanıldığının aksine taş kalpli biri olmadığını düşünüyorum.
e: yahu ikisine de evet diyemiyor muyuz? ikisinden de hoşlaşıyorum ben. 🥺
f: jeon jungkook'tan nefret ediyorum. umarım biri ona bir gün gerçekten haddini bildirir ve bu kişi kim taehyung olur.
g: kim taehyung beni etkiliyor. sanırsam onun arkasında dururum, çatışma durumu içerisinde düşseler.
h: dostum dalga mı geçiyorsunuz? kim taehyung'un kim olduğunu ya da neye benzediğini bilmemize dahi gerek yok. jeon sikik jungkook tekte alır. fazla yükseltiyor beni.
i: kim taehyung fazla sessiz ve içimden bir ses ona dikkat etmemiz gerektiğini söylüyor.
j: bizim okulda olaysız geçen bir hafta var mı amına koyayım?
yorumların devamı.
Bilgisayarımın ekranından gözlerime yansıyarak dikkatimi çeken yorumlar, düşüncelerim arasında patlak veriyordu. Okulun öğrencilere özel düzenlenmiş blog sitesine ait haberlerden en günceli, bir saat kadar önce yayınlanmış ve etrafımdaki gözlerin üzerimde oluşunun farkındalığını kat kat artırarak ciğerlerimi sıkıştırmıştı.
Jeon Jungkook ile aramızda geçen atışmanın ardından antrenör berbat durumda olan betanın hastaneye götürülmesi hakkında görevlilere uyarıda bulunmuş, sonrasında ise beni ve Jeon'u müdirenin odasına bizzat götürmüştü. Müdire tarafından ifadelerimiz alındıktan sonra ise Jeon bir hafta okuldan uzaklaştırma, bir hafta da mazeret almıştı. Okuldan uzaklaştırması, hafta sonunu saymazsak bugün doluyordu ancak yokluğunu asla aratmıyor ve beni de, zincilerle bağlanmışçasına kendisiyle beraber gündemin kucağına düşürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
danger
FanfictionBir alfa gibi davranarak omega kimliğini gizlemenin kendisini her daim bir tehlike içerisinde bulundurduğunu düşünen omega Kim Taehyung, yeni yazıldığı kolejde karşılaştığı ve yıldızlarını bir türlü uyuşturamadığı dominant alfa Jeon Jungkook'un asıl...