Medya:Burcu
Dersin bitimine 5 dakika vardı.Bitmesini istemiyordum çünkü evde kimsecikler yoktu.Babam zaten yoktu.Benim bildiğim küçüklüğümden beri yok babam.Annem desek.Kumarcı arkadaşları ile birlikte gitti.İzmirde şu an.Bir haftaya gelir.Benimde canım sıkılıyor.Eş dost çağırsam benle biraz kalsa.Korkuyorum çünkü evde bir müddetten beri tıkırtılar var.Ben kendimi faredir diye avutuyorum.Ama ya hırsızsa yada katil.Ya neyse kim böyle bi sefille uğraşır ki.
Eve geldiğimde çok yorgun olduğumu anladım.Annem gelse de biraz alışverişe çıksam şöyle.Oda ya para kazanıp gelecek ya da kaybedecek.Alışığım ben.Biraz da okulda bu yüzden dışlanıyorum.Çantamı dolaba koymaya karar verdim.Hemen üstüme kırmızı bir kazak geçirdim.Altınada bir kot.Aşağı indim.Herzamanki sessizlikteydi.Normalde huzur verir ama bu aşırı rahatsız ediyordu beni.Bir köpeğim vardı.Saolsun o olmasa ben ne yapardım.Onunda benimde acıkmış olduğunu düşündüm ve dolaba yöneldim.Kendime bir sandviç,ona da bir mama koydum tabağına.'Hadi gel Tayson!Yemek burada oğlum.' koşa koşa geldi benim aslan dobermanım.Gerçi bayağı büyüdü.Annem istemiyor onu.O ilk önce kendine baksın.Onun ruhu hayvan.
Yemeklerimizi bitirdik.Tyson televizyonun köşesindeki mindere doğru ilerlerken uyuması gerektiğini anladım ve onu okşayıp yerine gitmesine eşlik ettim.Bende ona bakarken koltukta uyuya kalmışım.Kalktığımda Tyson yerinde yoktu.Neredeydi bu köpek?Hemen kalktım.Dışarı çıkmış olamazdı çünkü zaten gelir gelmez kapıyı kilitliyorum ayrıca imkansız çıkamaz.Tüm odayı talan ettikten sonra bulamayınca bağırmaya başladım.Sadece kiler kalmıştı.Oraya doğru gidiyordum ama ayrıca korkuyordum.Acaba tüm bu tıkırtılar...Neyse kapıya gelmiştim zaten.Açtığım gibi Tyson'un ölü halini bulmam bir oldu.Boğazından kanlar fışkırıyordu.Bunu kimse yapamazdı.İçeriye kim,nasıl,neyle girmişti de ben duymamıştım?Üstüme baktım ve kazağımda bir renk dikkatimi çekmişti.Dikkatli bakınca bunun kan olduğunu gördüm.Tyson'un kanı.