Unde sunt toti??

829 48 9
                                    

Nu pot sa cred. Au disparut! Reiji nu pleaca nicaieri fara ochelari, deci clar au fost rapiti... dar cat timp am stat? Ce naiba ma fac fara ei?? Si cum Dumnezeu sa-i gasesc?? Trebuie sa scrie ceva aici. Hmm... nu... nu... aici!
"Se zice ca Andy se ascunde in vechea lui casa unde a fost omorata iubita sa. Este o casa mare, pe jumatate arsa, in inima unei paduri intunecate de la marginea acestui oras."

Cartea asta incepe sa ma sperie. E mult prea precisa. Bun! Gasesc acea casa si dupa...dupa... Mda. Am nevoie de un plan. Si de arme.

Yu: Unde dracu tin astia armele? Trebiue sa aiba arme!

??:Du-te in holul de la etajul 1...

Yu:Ok?

Ce a fost asta? Oricum... ma duc unde mi-a spus vocea-magica-atotstiutoare . Cand ajung acolo...

Yu: Pe unde...

??: Usa din capat. Apesi pe clanta si impingi cu toata forta.

Yu: Ok...? Mersi.

Am facut exact ce mi-a spus si m-am trezit intr-o camera cu arme de vanatoare, mitraliere, arbalete, pistoale, sageti de argint, taruse de lemn si tot felul. Doamne... Cu cine impart eu casa?

Bun... acum ce fac? Macar unu dintre ei daca ar fi aici...

*se aude un zgomot*

Yu: Cine e acolo? Aa!! Nu pot sa cred... m-am speriat de o cioara. Cum ai intrat aici? Si mai important, ce ai in cioc?

Ok... e din ce in ce mai dubios. Cioara a lasat biletui pe jos cu grija si a disparut.

Yu: Am nevoie de o pauza.

Cu frica ma duc si iau biletul pe care cu greu il citesc. Cineva a scris asta in graba si nu se intelege aproape nimic.

"FI FOARTE ATENTA LA MINE! In casa lui Andy poti sa intri ori pe usa ori printr-un subsol insemnat cu "X" pe harta. El nu a mai trecut pe acolo pentru ca este dat cu o substanta speciala care tine demonii departe. Atentie. Numai DEMONII. Nu si vampirii. Poti intra pe acolo. Pe harta este insemnat cu "A" locul unde iti sunt prietenii. Iti trebuie arbaleta si sagetile de argint si un cutit ca ca sa ii dezlegi. Cel mai bine te duci acolo maine dimineata. Maine soarele va fi foarte puternic si daca il atragi pe Andy afara il poti elimina. Mult noroc."

Bun. Hai sa vedem. O arbaleta, zece sageti si un cutit... cred ca ma duc afara sa exersez trasul cu arbaleta. Nu vreau sa mor pe acolo.

Autoarea POV

Yui s-a dus afara si a luat drept tinta un copac pe care a desenat cercuri. Pana seara a tot tras in copacul acela reusind, in cele din urma, sa nimereasca drept la tinta. Stia ca Andy nu va sta sa fie impuscat asa ca alerga si tragea cu arbaleta, se punea in diverse pozitii si tot felul de cazuri. Seara, copacul arata mai rau decat cascavalul. Stiti voi. Ala cu gauri... mi-e foame... Si-a pus ceva de mancare si s-a culcat. Stia ca maine are o zi grea.

Yui POV

Azi o sa fie cea mai grea zi a mea. Trebuie sa fiu pregatita. M-am imbracat de zici ca eram un vanator de vampiri si am plecat la drum. Nu imi pasa ca lumea se uita pe strada la mine ca la felul 14. Am ajuns in padure. Ce nu au spus nimeni era ca PADUREA E URIASA!

Yu: Cum ar trebuii sa ii gasesc acum?!

Macar e bine ca am plecat devreme. Deci, sa vedem. Scria ca in inima padurii. Atunci acolo mergem!

*dupa 2 ore*

Deci daca stiam ca e atat de mult de mers ii lasam acolo. Glumesc. Cred ca o vad. E o casa mare, din lemn, arsa si pe jumatate in picioare. Ok.

Yu: Deci daca nu imi fac toate poftele dupa ce ii salvez, ii trimit inapoi.

Am intrat in casa, urmand harta, si am ajuns in camera in care ii tinea captivi.

Ayato POV

Andy se apropia incet de mine cu un cutit de argint. Asta imi era sfarsitul daca nu intra Yui in camera sa ii distraga atentia.

Ay: Suntem salvati!!

An(Andy): Nu prea cred.

Sa: Mai taci!

An: Cat tupeu!

Yu: Da-le drumul prietenilor mei!

An: Si daca nu vreau, ce? Oricum am nevoie si de tine.

Yu: Daca nu, te omor.

An: Tu? Sa ma omori? Nu prea cred.

Yu: O sa ai aceeasi soarta ca iubita ta.

An: Ce stii tu despre iubita mea??

Yu: Stiu ca nu mai e.

An: Nu ai dreptul sa-ti bagi nasul in voata mea!

Yu: Tu ti l-ai bagat in amea deci am tot dreptul sa o fac.

Ay: Uuu. Doua maxime una dupa alta!

Re: Taci! *ii da o palma peste ceafa*

Ay: Ok...

An: Nu scapi tu atat de usor!

Yui POV

Yu: Ba uite ca da!
Spun infigandu-i o sagata in inima. In secunda doi a murit. Atata antrenament pentru o singura lovitura?!

Sa: Yui, stii ca te iubesc si te respect, dar scoate-ne dracului de aici ca turbez!!

Yu: Acum!

Dupa ce i-am scos de acolo am mers acasa unde le-am povestit tot despre carte si drespre vocea aceea.

Re: Deci e o carte in care scrie despre orice?

Yu: Da.

Ra: Pai si unde e acum?

Yu: Pai era.... aici....

Ki: Se pare ca nu mai e.

*******************
Hei. Capitol nou. Scuze ca nu am postat. Scoala. O sa mai pun un capitol pe 25.4 cand cartea face un an. Yeey.
Si da. Stiu ca sunt putine capitole pentru un an dar ma chinui. Va puupy! :*

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum