Dimineata:
Yu: Bun...
Ay: Shh!! Taci ca sperii pestii!!!
Yu: Ce ai...
In secunda doi am vazut pesti in fata ochilor... Ce dracu'?!
Su: Neata!!
Yu: Nea...
Subaru purta fusta.... Deodata toti pestii s-au transformat in Teddy si veneau in spre mine..
Yu: Aaaaa!!!!
M-am trezit tipand... Apoi am realizat ca toti ne trezisen in acelasi timp tipand! Cred ca e de rau...
Yu: Ce mama lu' proces verbal s-a intamplat?!?!
Su: Fusta..fusta...fusta....
Ce nai .....
Ay: Subaru! Subaru!! SUBARU!!!!!
Su: Ce?! Unde arde!?
Yu: In capul tau.... Am avut toti acelasi vis?
Ka: Aaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Ce e?!?
Ka: L-am pierdut pe Teddy!!!!!!!!!!!!!! Daca nu il gasesc, va omor pe toti!!!!
Ra: Aaaaaa!!!!
Sh: Ce e ?!
Ra: Cred ca l-am auzit pe Kanato spunand ca l-a pierduut pe Teddy....
Yu: Pai asta a spus...
Ra: Ce?!??
Ay: Hei! Nu mai poate omu' sa stea la baie ca urlati voi!!! Ce s-a mai intamplat?!
Ka: L-am pierdut pe Teddy!
Ay: C...c....ce??!??!?
Su: Stiam ca va veni ziua asta! Repede! Luati cata mancare puteti si adapostiti-va!!!!
Yu: Ce se intampla?!!?!?
Am urlata atat de tare, incat cred ca i-am acoperit pe toti disperatii aia.
Ra: Data trecuta cand l-a pierdut pe Teddy, a luat foc casa si LACUL din spatele casei!
Yu: Avem un lac in spate? Stai... Cum a luat foc lacul?!
Ay: Pana azi nu am aflat...
Yu: De ce nu il cautam?
Ka: Va omor daca nu il gasiti!
Re: Clar! Il cautam!! Nu vreau sa mor!
Nici nu am mancat si ne-am apucat de cautat ursuletul. Ne-am impartit pe echipe. Eu am fost in echipa cu cel mai bun prieten (aerul).... Am mers intr-o camera cu multe rafturi cu carti. Una dintre ele era foarte rosie. Imi facea pofta de sange. Asta si faptul ca mirosea a sange din spatele unui dulap de sub raft. Am vrut sa ating clanta, dar chiar atunci o mana a ierit dun dulap si l-a aruncat pe Teddy inspre mine. Am tipat cat am putut de tare. M-am trezit lipita de perete, iar mana aceea ma strangea de gat. Apoi am vazut negru in fata ochilor...
Perspectiva Ayato:
Am auzit un tipat din camera tatalui meu. Era Yui. Aproape ca am zburat pana acolo, iar cand am ajuns... Yui statea lipita de perete. Il tinea pe Teddy strans in brate si nu respira. Era plina de sange, dar nu sangele ei... Nu imi pot da seama. Si... cum a ajuns asa?! Ce sa fac?!
Ra: Ayato, ce ai mai facut?
Ay: Nimic! Asa am gasit-o! Nu e vina mea!
Ka: Teddy!!!
Re: Pe bune!? De Teddy iti pasa acum?!
Ka: Te legi de Teddy?!
Re: Nu...
Ay: Baieti!!!! Yui nu respira si vaua va arde de bataie?!
Su: Ce putem sa facem noi??
Ay: Nu stiu....
Perspectiva Yui:
Yu: Unde sunt?
Am deschis ochii incet si am vazut alb in fata ochilor. La propriu.... Eram intr-o camera alba. Cel putin cred ca era o camera. M-am ridicat si am inceput sa ma plimb pe acel "hol". In stanga si in dreapta se aflau amintirile mele. Am mers pana am ajuns in fata unor usi mari din aur alb. Am deschis usa si in fata mea a aparut o oglinda care mi-a aratat ce se intampla cat eu sunt aici. Il vedeam pe Ayato si pe restul cum stateau in genunchi langa mine. Ayato plangea. Atunci am auzit o voce blanda din spatele meu. Nu stiu cine e. Nu am vazut pe nimeni.
???: Te vei intoarce. Timpul tau inca nu a venit. Du-te la prietenii tai si spune-le unde ai fost.
Am pasit prin oglinda si apoi...
Yu: Ce s-a intamplat?
Ay: Yui! Ti-ai revenit!! *o strange tare in brate*
Ka: Ce ai patit?
Am stat sa le spun tot ce s-a intamplat, inclusiv partea in care acel "cineva" mi-a vorbit.
Ay: Deci e adevarat... Dumnezeu chiar are grija de tine, micul meu inger cazut!
Sh: Stai! Ai spus ca te-a atacat ceva din dulapul a..a...ala??
Yu: Da...
Ka: Ma duc eu!
Re: Noroc, amice!
Ne uitam toti la el cum a deschis dulapul si dupa... nu am vazut ce s-a intamplat.
Ka: Hei! E o camera secreta in spatele dulapului! Hai Teddy! Sa mergem!
Am intrat toti in dulap. Am ramas masca! Era o ditamai camera in spatele dulapului... Dar... ce m-a atacat.
Yu: Simtiti mirosul asta?
Sh: Da!
Su: E sange... Dar sunt mai multe tipuri! E al meu, al lui Kanato, al lui Ayato, Reiji, Raito, Shu si ... Yui?
Ay: Ce se intampla?
Co (Cordelia): De cand va asteptam!
Ka: Cine a spus asta?!
Yu: Cordelia.
Ay: Ce?
Co: Of... Mereu ai fost asa naiv! Dar prietena ta... e interesanta! Ea ma poate vedea... are o putere mai mare ca a mea... fiica mea a crescut mare!
Yu: Ce??
Co: Pacat ca nu mai tii minte... Tatal tau adevarat e tatal lor! Iar despre mama ta.... Nici eu nu stiu cine e! Eu te cresteam in secret... sa nu afle ei!
Am simtit o durere cumplita in inima. Apoi o lacrima calda s-a scurs pe obrazul meu... Il auzeam pe Ayato cm incerca sa se abtina din plans.
Yu: Ayato.... Fi puternic!
•••••••••••••••••••••••••
Buna! Scuze ca e prea scurt. Vreau sa va tin in suspans!
Apropo! Sa nu uitati de concurs! Este la sfarsitul capitolului 9!!PS: Scuze pentru greseli!!! Si nu e vina mea ca postez tarziu! E vina scolii! :)
CITEȘTI
Diabolik lovers
FanfictionEu sunt Yui si aceasta este povestea mea complicata. *poveste de fictiune inspirata dupa anime-ul "Diabolik Lovers"*