Capcana?

803 44 18
                                    

Sara POV

Am plecat spre cimitirul de care zicea Andy si nu. Nimeni nu stia unde e. Da. Si cum mergeam noi asa ca un grup de oi dupa Andy, logic si inevitabil unul dintre noi a disparut. Ca doar na. De ce nu?

Ay: Unde e Kanato?

Re: Asta-i foarte rau.

Sa: De ce mereu dispare doar el?

Yu: Ca e cel mai periculos?

Sas: Ar trebuii ca asta sa fie un raspuns?

Ra: Nu?

Su: Continuati sa mergreti.

An: Pai Kanato?

Su: E Kanato. Probabil e cu Kito ca si ea lipseste. Se descurca.

An: Ok.

Am mai mers vreo ora (cica aproape) si am ajuns in blestematul ala de cimitir. Acum da-i si cauta mormatul nu?

An: Cautati mormantul.

Deci da. Ne apucam de cautat si in scurt timp se aude vocea lui Kanato (care nu stiu de unde, oasele mele, a aparut).

Ka: Am gasit!!...Un adavruuuuu!!

Re: *isi da o palma* Suntem intr-un cimitir. LOGIC (,) ca ai gasit un cadavru!

Sh: Reiji nervos... hm...

Merg eu putin si ma impiedic de o piatra care nu inteleg de ce dar nu s-a clintit.

Sa: Piatra iadului! Hua!

Su: Esti bine?

Sa: Da... doar m-am impiedicat de afurisita asta de piatra ingropata.

An: Ce? Aia nu e o piatra.

Ma uit mai bine si realizez ca era coltul unui sicriu.

An: Ai gasit mormatul!

Sa: Mai mult el m-a gasit pe mine.

An: Stai calma ca asa l-am gasit si eu prima oara.

Eh macar nu sunt singura care se impiedica de orice.

Yu: Un indiciu sau ceva?

An: Da. Dar e un indiciu pe care il stiu eu. Vedeti ingerul ala de pe piatra funerara?

Ay: Da. Si?

Andy se duce la inger si ii intoarce capul. Pamantul incepe sa se miste cu noi cu tot si unde inca stateam eu intinsa pe jos apare o gaura imensa cu scari. Eu ma rostogolesc in jos pe scari in timp ce restul "prietenilor mei minunati" coboara linistiti in urma mea. Dragut nu? Nu.
Ajungem intr-o camera mare plina de panze de paianjeni, viermi si serpi. In mijlocul camerei era un birou vechi cu cateva carti si un plic. Se vedea ca cineva a umblat acolo acum putin timp. E mai rapid decat pare.
Iau plicul si il deschid. Inauntru era obisnuita foaie.

Yu: Citeste, ce stai?

Sa: Stai putin... mirease a sange plicul asta.

Ra: Da-mi putin. *mirease plicul* Nu cred. Sangele Cordeliei.

Sa: Da-l ca sa citesc!

Ay: Mai usor.

Sa: "Nu incercati ceva ce stiti ca nu o sa reusiti. Daca vreti inima, va luptati pentru ea. Urmatorul indiciu este in locul unde a inceput totul. ~X"

Yu: Incep sa urasc persoana asta. E clar ca el are inima aia! Clar ca apa!

Ka: In curte...

Iu: Exact acolo ne ducem.

Deci dracu stie cat e ceasul si noi toti alergam ca disperatii sa prindem o persoana care ne pune sa facem tot felul de lucruri si pot sa pun pariu ca rade de noi. Viata interesanta.
Am ajuns in curte "unde a inceput totul" si ghiciti ce. NU ERA NIMIC ACOLO.

Ay: E o capcana.

Sa: Ce?!

*****************
Sal pufosenii. E cam scurt stiu, dar e prea cald ca sa gandesc! (Nu e tocmai un motiv)
Sunt singura care abea acum realizeaza cat mai e din vara asta??
Vreau racoare.
Azi dau tuturor follow back ;)
Puupy :*

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum