Plaja Coltilor 3 Kito si Kanato

1.4K 100 11
                                    

Kito POV

Ki: Ce seara frumoasa! Parca se simte mirosul mortii in aer! Si totul e atat de linistit in cimitir!  Nu, Tinna( ursuletul ei de plus) ?

Ka: Ce cauti aici?? Asta e locul meu!!!

Ki: Si ce?? Nu sunt reguli pentru cimitire!

Ka: Ba sunt reguli! Aici imi place sa stau si tu vii si strici tot!

Ki: Daca nu pleci, te omor!!   

Ka: O da? * se apropie repede de ea si i-o fura pe Tinna*

Ki: Da-mi-o inapoi!! *se chinuie s-o ia inapoi*

Ka: Nup!

Ki: Da... Dar nu mai apuc sa spun nimic, pentru ca ma impiedic de o piatra de mormant. O sa cad si o sa-mi sarg capul... cred... sper... 

Ki: Ce nai...???

Deschid ochii si ma trezesc in bratele lui Kanato. Ma uit in ochii lui, iar el in ai mei.

Ki: Am... imi dai drumul... Sau vrei sa mori??

Ka: Taci!

Ki: Dar...

Ka: Taci!! * scoate un satar de la spate*

Ki: Nu te da rotund ca te faci patrat! Am si eu un satar si nu imi e frica sa-l folosesc!!

Ka: Taci!!!!! Ne urmareste careva!!!! Totusi chiar as vrea sa il folosesc pe tine! *ii da drumul*

Ki: Unde e Tinna??

Ka: Tot la mine e! Acum taci!!

Ki: Nu! Si ca sa stii... Eu il am pe Teddy!

Ka: Gata! Chiar te omo.. *se uita in partea stanga* Acolo e!! * arunca satarul*

???: Aaaaaaaaaaaa!

Ki: L-ai luat!!

Ka: Pacat... Nu am mai apucat sa te omor......

Ki: Tot il am pe Teddy!!!

Ka: *se apropie de ea si o strange de gat* Acum mi-l dai? * zambeste sadic*

Ki: Ni..cio.. dat.a...!

Ka: Sune ca da!! *rade psihotic*

Deodata vad o persoana cu un satar in inima. Kanato loveste bine... Trebuie sa-l avertizez... Daca as mai avea aer... Cand scap din mainile lui, jur ca-l fac una cu pamantu! O sa-l chinui pana n-o sa mai stie cine e!!! Abea astept sa il vad cum sufera!

Ki: Ka.... na...to... intoar.... ce ...te.....

Kanato s-a intors. Ma uitam lung la el si asteptam sa-mi dea drumul. Il omor pe asta! Cu ultimele puteri strg ca sa ma  auda tot Iadul.

Ki:  DA-MI DRUMU CA TE OMOR SI EU SI ASTA!!!!!!!!

A mers! Yey! Acum sa vad cum il omor pe asta! Si pa ala care trebuia sa fie mort!

Ka: Stai in spate ca scap eu de asta!

Ki: Te dai mare... Da-te din calea mea!!

Scot satarul meu de argint si il despic pe ala in doaua!

Ki: Asa iti trebuie!!!* rade malefic*

Ka: Acum sa terminam ce am inceput! Da-mi-l pe Teddy!!!!!

Ki: S-o crezi tu!!

Incep sa alerg prin cimitir fluturandu-l pe Teddy.

Ka: Eu o am pe Tinna!

Ki: Ba nu o ai! E la mine! *zambeste inocent*

Ka: Vin-o inapoi!!! Da-mi-l!!!

Cred ca am aletgat timp de 20 de minute! De mult nu m-am mai distrat atat de tare!

Ki: Nu mai pot! * se aseaza pe un mormant gafaind*

Ka: Era si timpul! *il ia pe Teddy si se aseaza langa ea* Imi e sete.

Ki: Sa nu....

Nu am mai apucat sa spun nimic, pentru ca buzele lui se lipisera de ale mele. Ce face idiotul asta?? Si de ce nu il opresc?? Cred ca ma torturez singura dupa asta!

El rupe sarutul. Se intinde peste mine. Ii simt coltii calzi pe gatul meu rece. Incepe sa-mi bea lacom sangele. Sper ca e constient ca si eu pot face asta! Imediat ce isi scoate coltii din gatul meu, ma urc peste el si incep sa-i beau sangele. E dulce! Foarte dulce!

•••••••••••••••••••••
Heei! Am pus un noau capitol cald pentru voi! Sper sa va placa! :*

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum