Cordelia

2.3K 146 20
                                    

Doamne! De data asta chiar nu mai suport! Sunt la mine in camera, singura, si simt ca ceva ma urmareste. Parca vrea sa ma omoare. Si nu! Nu e Kanato. E ceva mai rau.

Ay: Ce fa....

In minte lui Ayato :

De ce am impresia ca ma urmareste cineva?? Si de ce simt ca vrea sa ma omoare?? Kanato doarme... Deci nu e el... Ce se intampla?!

In minte lui Yui:

De ce s-a oprit? Si el se simte urmarit?

Yu: Si tu te simti urmarit?

In momentul acela a venit la mine si m-a tras afara din camera. Nu inteleg de ce a facut asta, dar macar nu ma mai simt urmarita.

Yu: De ce m-ai luat din camera asa?

Ay: Trebuie sa mergem la masa! Hai!

Yu: Dar... Sunt in pija...

Ay: Taci si vin-o!

Ce a patit Ayato? Nu l-am mai vazut asa. Oare ce se intampla. Cand am ajuns la masa Ayato le-a facut semn baietilor sa se duca sa vorbeasca ceva. Eu am ramas singura la masa.

La baieti:

Su: Ce s-a intamplat?

Ay: Intra in camera ei si o sa vezi!

Ra: Frate. E doar o camera goala.

Ay: O da? Atunci intra!

Re: Ma duc eu! Nu inteleg ce...*intra in camera*

Ka: Ce ai patit?

Re: De cand e asa?

Ay: Pai am intrat dimineata si asa era.

Sh: Despre ce... *intra in camera*

Ay: Ce ar trebuii sa facem?

Su: *intra si el* Sa o mutam in alta camera... cred.

Ka: Careva vrea sa ne omoare...

Sh: Ce??

Ka: Dap. Asa se simte aerul inainte sa moara cineva in acel loc.

Au fugit toti din camera.

Ka: Mai bine ii luam toate lucrurile si i-le ducem in alta camera...

Ay: Mda... Avem o problema... Nu avem alte camere!!!

Re: Atunci trebuie sa facem altceva.

Yu: Ce sa faceti?

Su: Pai nu stiu... la asta ma... Ce cauti aici?!

Yu: Pai am treminat de mancat asa ca ma duc sa ma schimb.

Cand am intrat in camera era aceeasi senzatie, dar mai apasatoare. Deodata totul a inceput sa se clatine. Usa de la balcon s-a deschis si se vedeau pasi pe covor catre mine. Am simtit ca ma atinge ceva si chiar atunci... A aparut o femeie inalta, cu parul mov si cu o privire malefica. Am inceput sa tip. Nu imi mai simteam picioarele, ma durea capul, ametisem. Am cazut in genunchi.

Ay: Las-o in pace, mama!!!

Ka: De ce te-ai intors?!

Ra: Locul tau nu e aici, mama!

Ay: Da-i drumul!! *o trage in bratele lui*

Deci eu m-am pierdut. Cum adica mama?!? Si ce vrea de la mine?? Doamne! Unde am ajuns?! Vreau sa-mi explice cineva ce se intampla!!!

Dupa ce s-a mai linistit atmosfera, au venit toti in jurul meu. Eu insa stateam sprijinita de perete tremurand si uitandu-ma la Ayato. Nu puteam sa vorbesc.

Ay: Yui? Esti bine?

Cum nu puteam sa vorbesc de frica, am incerca sa dau din cap.

Ay: Nu? *o ia in brate si o strange tare* Gata. Calmeazate. O sa iti explic totul. Stiu ca asta vrei. Aceea era fantoma mamei mele. Eu, Kanato si Raito am omorat-o. Era malefica. Si ne tortura pe mine si pe fratii mei. O chema Cordelia. Era frumoasa... cred ca ai vazut-o de mai multe ori.

Yu: Ce ... v...vrea.. de la ....mi..mine?

Ay: Nu stiu. Hai sa plecam de aici.

Ra: Hai sa ne plimbam toti prin gradina. Poate iti mai trece. Ok?

Yu: Ok..

Ne-am plimbat ceva timp, am jucat va-ti-ascunselea si chiar mi-a trecut. Ma simt mult mai bine. Ador sa petrec timpul cu ei si sa ii vad ca se inteleg.

Ay: Mersi!

Yu: Pentru?

Ay: De cand ai venit tu, parca ne intelegem mai bine. Niciodata nu am fost mai apropiati! *o saruta*

Yu: Cu placere! *il ia in brate*

Ay: Are cineva chef de ....

S-a auzit un tipat din camera mea. Si parca se vede.... Sange???!!! Pe balcon??!! Ce naiba??

Yu: Ala e sange?!?

Toti am fugit la mine in camera si acolo... Nu pot sa cred! Cel mai bun prieten al lui Ayato, Dani, statea intins pe jos intr-o balta de sange. Pe geam scria cu sange: "O sa-ti doresti sa nu te fi pus cu mine!". Sunt sigura ca mama lui a scris asta! Am incurcat-o!!

Yu: Mi-e frica!

Ay: Gata...gata.. *o ia in brate*

Su: Mama voastra e nebuna! Si e moarta!!

Ka: Teddy, nu te uita! Ayato?

Ay: Ce e?

Ka: Mai e viu?

Ra: Nu cred. Nu respira.

Ay: Pe mine ma intrebase!

Yu: Are sens sa va certati?! Nu realizati in ce pericol suntem?! Si eu nu mai am unde sa dorm!

Ra: Bine.. bine! Am prins ideea!

Sh: Ai putea sa dormi jos pe canapea...

Ay: Nu! De acum este periculos sa stam singuri in casa. Trebuie sa stam uniti!

Sh: Apropo... Mai mergem la scoala?

Su: Esti cam prost de fel! Trebuie sa aruncam cadavrul asta, sa spalam peretii si sa ne gasim o camera mare in care sa dormim! Crezi ca mai avem timp de scoala?!

Su: Era doar o intrebare! Nu trebuie sa reactionezi asa!

Yu: Gata cu cearta!! Acum ca sunteti atenti la mine, am o intrebare. Ce facem cu asta??

Ay: Eu zic sa-l ingropam in curtea vecinului! Ce parere aveti?

Su: Sunt de acord!

Yu: Si eu!

Re: Si eu!

Ra: Si eu!

Sh: Si eu!

Ka: Teddy? Noi nu vrem! Vrem sa-l facem un prieten de-al lui Teddy!

Re: Kanato! Ti-am mai spus si iti mai spun! Nu ai voie sa faci papusi din oameni! Fie ca sunt morti sau vii!!

Ka: Bine... *se intristeaza*

Sh: Hai sa-l ingropam ca sa scapam mai repede!! Mirosul mortii iese greu din covor si pereti!

Dupa ce l-am ingropat in curtea vecinului (nu inteleg cum am reusit asta), am mers sa curatam camera mea si da-mi iau lucrurile de acolo.

Ay: Deci... Dormim toti in sufragerie?

Yu-Su-Ra-Re-Ka-Sh: Dap!

Ay: Ok!

Dupa ce am curat am mers la masa de seara si ne-am culcat toti pe jos in sufragerie.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Buna! Scuze ca nu am postat mai dreveme, dar am avut multa treaba si nu am avut timp sa termin capitolul destul de repede!

PS. Imi cer scuze pentru eventualele greseli.

Incerc sa pun next-ul la 4 voturi.

PS. INCERC! :)

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum