Plaja Coltilor 4 Yuki si Reiji

1.3K 92 9
                                    

Iuky POV

Iu: Of... Nu au pic de maniere toate fetele astea!

Re: Da-le si tu pace! Nu ai de unde sa stii cum au crescut!

Iu: O spui de parca tu ai stii!

Re: nu stiu... Doar am spus... Hai sa ne bucuram de ceaiul nostru in liniste.

 Tot nu stiu cum sa-i spun ca-l plac... Si daca ii spun ca il plac si el imi rade in fata? Dar daca ma place si el?? Daca o sa fim impreauna? Sa-i spun? Sa nu-i spun??

Iu: Reiji?

Asta e sansa mea.

Re: Ce s-a intamplat?

Iu: Am... Vreau sa-ti spun ca.... Eu....

Re: Vrei sa mergem sa ne plimbam pe plaja? Putem sa terminam acolo discutia.

Off... trebuie sa-i spun..... Dar nici macar nu stiu cum sa ma comport intr-o relatie.... Trebuie sa aiba el un motiv pentru care a spus sa ne plimbam pe plaja....cred...

Re: Stii... Trebuie sa iti spun ceva...

Reiji POV

Cum sa-i spun ca o plac? Si daca ii spun... ce o sa se intample? O sa fim impreuna? Eu nu stiu nimic despre fete... Nu pot sa-i spun acum... Trebuie sa cer ajutorul cuiva... dar cui...?......Sara si Yui!

Iu: Deci..?

Re: Am... Nu trebuia sa-mi spui tu ceva?

Iuky POV

Iu: Am...Pai... nu imi aduca aminte ce am vrut sa-ti spun....

Am intors-o bine.... Cred... Dar tot trebuie sa-i spun... of.... De ce ne idreptam spre stancile alea?

Iu: Unde mergem?

Re: La stancile alea este un loc frumos de unde putem privi apusul... Adica... Doar daca vrei...*se balbaie*

Ce sa-i spun...?

Iu: Am... Bine...

Ah... cred ca incep sa le inteleg pe fete... Si cum am putut sa spun da??? Ce era in capul meu? Aproape am ajuns...

Reiji POV

O sinngura data am nevoie de fratii mei... si nu sunt de gasit... nici nu imi raspund la mesaje.... cat de nepoliticosi sunt!! Ma uit la Iuky cum se aseaja pe una dintre stanci si fac si eu la fel. Deodata bate un vant rece. Iuky era imbracata doar cu un maieu si o pereche de pantaloni scurti. Cred ca ar trebuii sa-i dau hanoracul meu...

Re: Pune asta pe tine... *se inroseste*

Iu: OK.

Re: Uite! Soarele apune!

Ma uitam la minunatul apus cand simt cum Iuky isi pune capul pe umarul meu. Eu o iau in brate si ma uit in ochii ei.

Iuky POV

Of! Ce ochi frumosi are! Acum e momentul! Trebuie sa-i spun!

Iu: Reiji, te...

Nu mai apuc sa spun nimic deoarece buzele lui fine se lipesc de ale mele. Nepoliticosul! Nu ma lasa sa termin ce am de spus! Deodata rupe saritul si isi imfige coltii in gatul meu, iar eu ii raspund cu aceeasi moneda.

Re: Si eu te iubesc!

 ••••••••••••••••••••••••••••••••

 Buna dragilor! Am luat o decizie! Capitolele noi le voi pune luni! Si ca sa stiti, eu voi pleca intr-o tabara peste ceva timp... Deci daca voi intarzia cu un capitol sau doua... SA NU VA TRANSFORMATI IN KANATO SI SA MA OMORATI...OK? Pupiici! :* :*

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum