Dimineata:
Sunt in drum spre mare. Am un singur gand acum: Ajutooooorrr!!!!!
Sa: Nu e corect! Nu vreu sa merg!
Su: Zici ca esti copil mic.
Ay: Nu are Yui un zambet cam sadic pe fata?
Yu: O sa te omor, Ayato....
Ay: Ajutor...
Ki: Vrei sa te ajut?
Yu: Sigur! Dar sa fie o moarte lunga si dureroasa!
Ki: Lasa asta in seama mea!
Ka: Nu ai voie sa-l omori pe fratimiu! Asta e treaba mea!
Sa: Pot sa va ajut si eu?
Yu: Da!
Su: Frate, esti un vampir mort!
Sh-Me: Taceti!
Sas: Ce dragut! Au vorbit in acelasi timp!
Yu: Mai bine ma omorati pe mine!
Ka: Bine!
Ki: Nu! Imi place de Yui! E o fata sadica!
Yu: Merci... cred... *zambesc tamp*
Drumul a durat muuuult timp dar pana la urma am reusit sa ajungem la hotelul acela. In usa ne astepta o fata inalta cu par negru si ochi albastrii. Aceea era Ayume.
Ayu: Bine ati venit! Sper sa va simtiti bine!
Ay: Merci ca ne-ai primit! Sper sa nu fim o problema!
Ayu: Stai calm! Nu ma deranjati! Hai sa va arat camerele!
Ne-a condus la camere. Erau foarte mari. Eu stau in camera cu Sara, Kito, Saski, Iuky si Mela. Cred ca o sa fie distractiv... cred.
Ay: Yui! Poti sa vii putin?
Yu: Imediat!
Am iesit din camera si Ayato m-a prins de mana si aproape ca m-a scos cu forta din camera.
Yu: Ce s-a intamplat?? *imi trag mana din a lui*
Ay: Doar vino cu mine. Am o surpriza pentru tine!
Nu am mai spus nimic. L-am lasat sa ma conduca pana pe plaja. Acolo era pregatita o patura si o umbrela care ne facea umbra. Nu stiu ce avea de gand Ayato, dar l-am urmat, ne-am asezat pe patura si el mi-a pus mana dupa gat si m-a tras langa el.
Ay: Stii... Legat de ce s-a intamplat atunci... dupa dulap... Despre ce ne-a spus mama... legat de tine...
Dar nu a mai apucat sa spuna nimic deoarece l-am sarutat. El a intrerupt sarutul si si-a indreptat privirea catregatul meu, iar in urmatoarea secunda ii simteam limba calda pe gatul meu rece. Ii simteam coltii infipti in gatul meu. Lacrimi calde i se scurgeau pe gatul meu.
Ay: Esti tot ce conteaza pentru mine.
Yu: Sa stii ca nu imi pasa ca sunt sora ta! Eu te iubesc! Si nu..
Nu am mai apucat sa spun nimic pentru ca buzele lui s-au lipit de ale mele intr-un sarut pasional. Si nu pot sa cred ce a urmat! M-a luat pe sus si m-a dus la el in camera. Ma trantit pe pat si s-a pus peste mine. Stiam ce vrea sa faca si voiam sa se opreasca. M-a dezbracat, ramanand numai in lenjeria intima. S-a dezbracat si el. In mintea mea ma intrebam daca e bine ceea ce fac.
Ay: Vrei sa ma opresc?
Yu: Nu...
Cum am putut spune asta?? Simteam cum intra in mine. Era o durere placuta...
•••••••••••••••••••••••••••
Buna! Scuze ca am postat atat de tarziu! Sper ca va place si ca nu e prea scurt!
PS: Scuze pentru greseli.
:)
CITEȘTI
Diabolik lovers
FanfictionEu sunt Yui si aceasta este povestea mea complicata. *poveste de fictiune inspirata dupa anime-ul "Diabolik Lovers"*