Dupa dulap... 2

1.6K 95 21
                                    

Yu: Ayato... fi puternic!!

Ay: De ce te-am crede pe tine?! Esti o intrusa in casa asta! De unde stim ca nu ne minti?!

Co: Bine. Am inteles. Dar daca gasiti aici ceva legat de ce am spus eu.. sa nu va mirati!

A spus asta si a disparut... Imi doresc sa nu fi venit sa caut ursul ala!

Ra: Deci.... Sunteti bine?

Yu: Tu ve crezi?!

Ay: Eu nu cred nimic din ce a spus aia! Si daca suntem frati, ce?! Unde scrie ca un vampir nu are voie sa fie cu sora lui??

Re: Ayato, calmeaza-te! Nu e nicio regula legata de asta!

Ay: Stiu dar...

Su: Fara dar!! Va iubiti si atat! Nu te mai gandi doar la tine si fi alaturi de ea!!

Ay: Bine...

Dupa toata discutia asta Ayato nu s-a mai dezlipit de mine cat timp cercetam camera aia. Am aflat ca eu chiar eram sora lor! Nu pot da cred!!

Ka: Yui! Vin-o putin!

Yu: Bine!

Am mers langa el, iar el mi-a aratat o poza cu cordelia si tatal meu adevarat facand dragoste. Ne-a pufnit pe amandoi rasul! Baietii se uitau la noi ca la nebuni!! Dar noi nu aveam nicio treaba! A venit si Raito sa se uite la poza aia.

Ra: Ce buna e mama!

Ay: Ce ma?!

Ra: Nimic.. nimic...

Ay: O...k...

Am mai stat ceva pe acolo si dupa am plecat. Ma rog... Nu stiu ce s-a intamplat si locul ala s-a inundat.... E asta e...

Am mers la masa, am mancat si ne-am culcat.

•••••••••••••••••••••••••
Buna!
1 Stiu ca e prea scurt (asta se intampla daca scriu la scoala)
2 A venit timpul CONCURSULUI!!!

1 Ce a luat foc cand Kanato l-a pierdut pe Teddy?

2 In ce capitol a devenit Yui vampir?

3 Cine era gelos pe abilitatile lui Yui?

4 Cine a facut dragoste in capitolul 7?

5 Cine a fost primul pe care l-a cunoscut Yui?

Astea sunt intrebarile. Raspunsurile vreau sa mi-le dati pe particular pentru a nu copia. Primii 4 (3fete si 1 baiat) care raspund corect la toate intrebarile v-or aparea in carte.

PS: Scuze pentru greseli!!!

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum