Autoarea POV
Ok. Acum va intrebati ce se intampla cu Ayato. Pai, sa zicem ca in camera sunt 12 persoane. Una e pe moarte si alte doua sunt ranite. Vreti sa stiti cine e ranit si cine moare? Pai victimele sunt...
Yui POV
Nu... nu pot sa ma uit... O nu! NU!! Nu se poate asa ceva...
Sa: S-Subaru..?...nu.... NU!!
Autoarea POV
Bun. Deci asa s-a intamplat: chestia aia cu cutite si topoare cobora pe scari iar in fata scarilor era Ayato. Raito l-a impins pe Ayato ca sa il salveze in timp ce Subaru incerca sa opreasca chestia aia... insa... faza cu opritul... nu a iesit prea bine. Un cutit de argint i s-a infipt aproape de inima.
Sara POV
Nu pot sa cred ce se intampla! De ce noi?? De ce??
Sa: Reiji fa ceva!! Daca moare, va omor pe toti unu cate unu!!!
Re: Ce vrei sa fac?? Nu am ce!
Imi dau o palma si ma duc sa il ajut pe Subaru. Ii scot cutitul din piept si ii pun o compresa acolo.
Sa: Ce stati si va uitati?? Ajutati-ma sa-l pun pe canapea!!
Imediat dupa ce i-am mai bagat si eu in sperieti, au venit Reiji si Shu si l-au pus pe canapea.
Sa: Raito, Ayato? Voi sunteti bine?
Ay: Mda... Sa zicem.
Ra: Doar putin ranit.
Sas: Sigur esti bine pui?
Ra: Da.
Yui POV
M-am dus sa-l iau pe Ayato in brate. Ii simteam respiratia pe gatul meu, urmata de o muscatura.
Sa: Bun. Toata lume e ok inafara de Subaru! *spune plangand langa canapea*
Sara POV
Stateam pe marginea canapelei, tinandu-l de mana pe Subaru si plangand.
Su: Nu mai plange Sara...totul va fi bine.
Am simtit cum se ridica si ma trage inspre el. M-a sarutat si apoi m-a muscat de gat.
Sa: Te iubesc.
Su: Si eu te iubesc.
??: Vai vai. Ce dulce. Daca as avea suflet mi-ar pasa. Ati scapat de data asta... dar ne mai vedem noi.
Imediat dupa ce a spus asta s-au stins toate luminile si s-au deschis toate geamurile si usile. Vantul batea ca dracu in toata casa. Subaru ma strangea in brate. Chestia asta a durat trei secunde. Cand s-a intors lumina si nu mai batea vantul toata lumea se holba prin camera.
Sa: Hei! Ce e aia??
Spun si sar dupa o bucata de hartie.
Ka: Pot sa pastrez chestia asta ascutita?
Reiji isi da o palma peste frunte si eu incep sa rad ca o psihopata.
Re: Bine... dar nu ai voie sa omori pe nimeni din cei prezenti aici cu ea.
Ka: Ai auzit Teddy? O sa avem o jucarie noua!
Me: Zi ma ce scrie pe foaia aia!
Sa: Bine ma bine! "Cel care va ataca isi doreste sa va vada morti pentru a avea inimile voastre. Aveti multa grija. Stati tot timpul inarmati. Andy e o persoana periculoasa. E un demon exilat din abis. Are nevoie de inimi de vampiri ca sa se intoarca. Inima Cordeliei e la el. In curand toata aceasta harababura se va termina. Pana atunci fiti cu ochii in patru pe oricine pare dubios. ~ X "
Sh: ... Andy deci.
Iu: Mda... si acum ce facem?
Ay: Nu stiu...
****************
Inca un capitol pt voi, pufoseniilor! :*
CITEȘTI
Diabolik lovers
FanfictionEu sunt Yui si aceasta este povestea mea complicata. *poveste de fictiune inspirata dupa anime-ul "Diabolik Lovers"*