Plaja Coltilor 2 Sara si Subaru

1.5K 97 7
                                    

Sara POV

Il vad pe Ayato cum pleaca cu Yui. Daca ii face ceva il omor!

Su: Sara!

Am dat de dracu'!

Sa: Ce e?

Su: Vii cu mine pana undeva?

Sa: Trebuie sa inot?

Su: Nu...

Sa: Atunci vin!

Ma duc la el, care era in afara camerei mele. Ma trage de mana, iesim afara si ma saruta pasional.

Su: Inchide ochii iubire!

Ma intreb ce vrea sa faca?!

Subaru POV

Sper sa ii placa lantisorul! Il pun incet la gat in asa fel incat sa nu-si dea seama.

Su: Deschide ochii, frumoasa mea mica!

Ii intind o oglinda si vad cum ramane gura-casca!

Sara POV

Doamne cate de dragut e!! Subaru e un dulce! Mi-a dat un lantisor cu o cheie ca a lui doar ca mai mica.

Su: E cheia de la un cufar unde vom tine toate amintirile noastre.

Sa: E cel mai dragut si frumos lucru pe care l-am primit! Te iubesc muult!! *il saruta pasional*

Su: Hai sa ne plimbam prin oras.

Sa: OK

Am pornit la plimbare. Am trecut pe o stada plina cu buticuri. Erau tot felul de haine, bijuterii si suveniruri frumoase, insa o rochie foarte scurta mi-a furat privirea. Am vrut sa i-o arat lui Subaru, dar asta i.semna ca ii cer prea mult. Nu vreau sa creada ca sunt o profitoare.

Su: Asteapta o secunda.

Sa: Bine...

Il vad cum intra in butic, vorbeste cu vanzatorul si iese cu o punga in mana.

Su: Asta e pentru tine!

Iau punga si ma uit inauntru si vad aceeasi rochie la care ma uitam.

Sa: Nu pot sa cred!! Cum ai stiut??

Su: E secret! *o saruta dulce si o ia in brate*

Am inceput iar sa ne plimbam si am vazut intr-un magazin o bratara de piele cu o placa de aur. Stiu ca are una in genul acesteia, dar pe asta ii voi grava numele meu. Sper sa ii placa!

Subaru POV

Ce tot face? Sta acolo de ceva timp. Poate ar trebuii... dar nu. S-a dus singura deci nu trebuie sa vin si eu.

Sara POV

Gata! Acum... Cum sa i-o dau? Stiu!!

Sa: Subaru-kun! Poti sa inchizi putin ochii?

Su: Depinde....

Sa: Hai te log!

Su: Te log?

Sa: Da....

Su: Bine..Bine...

A inchis ochii, iar eu i-am pus bratara. E atat de dragut cand sta cu ochii inchisi!!

Su: Deci asta tot faceai tu! *isi deschide ochii*

Sa: Da... pai ...

Dar nu am mai apucat sa spun nimic pentru ca buzele lui le striveau pe ale mele. Ii simtem imbratisarea calda in care ma prinsese. Sarutul s-a oprit. Ne uitam unul in ochii celuilalt. Are cei mai frumosi ochi!

Su: Mergem la un restaurant?

Parca eram in transa. Tot ce am putut sa fac a fost sa dau din cap. Eram pe cu totul alta planeta. Subaru Land.

Am mers la restaurant unde am comandat o portie mare de spaghete. Ne-am apucat sa mancam si nu stiu cum, dar am nimerit aceeasi spagheta apoi ne-am sarutat!!! A fost ca in Doamna si Vagabondul!!

•••••••••••••••••••••••••••••••
Hei! Stiu ca am postat tarziu dar am avut treaba.
Scuze pentru capitolele scurte, dar nu sunt un izvor de inspiratie! :P
....scuze pentru greseli.... :)

Diabolik loversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum