Sara POV
Tot felul de sunete se aud. Din cate am inteles din urletele celorlalti, toti suntem incuiati in camere. Ceva se tot plimba pe hol. Se sparg chestii prin casa. Se aud urlete de agonie pura. Spirite nelinistite zburda libere prin casa noastra parca chinuite de ceva. Urletele devin din ce in ce mai insuportabile. Parca te fac si pe tine sa urlii.
Dupa cateva minute de agonie s-au calmat. Atunci am putut sa deschidem si noi usile si sa vedem ce mama naibii erape hol. Era curat. In toata casa. Ca si cum nu s-a intamplat nimic anormal. Ok?Sa: Ce dracu a fost asta??
Yu: Crezi ca noi stim??
Sa: Mda...
An: Cred ca au fost demonii. Asa urla cand ceva se intampla.
Nu am apucat sa comentez ca am auzit cum s-a trantit o usa. Ce e gresit la casa asta?!
Yu: S-a auzit de acolo!
Su: Acolo e un perete.
An: Ba nu. E o usa! Uite!
Yu: Asta e camera unde am gasit cartea! Doar ca... Atunci cand am venit prima oara toate cartile erau pe jos si Cartea Demonilor era acolo. Unde e si acum. Cartea asta e vrajita sau ceva?
An: Nu intra acolo!
A da uitasem sa va explic ceva. Andy a dormit la noi pentru ca toate usile erau incuiate si astia nu gaseau cheile. "Dormit" mai mult chinuit.
Yu: De ce sa nu intru?
An: E plin de demoni si daca intrii nu te mai intorci.
Sh: Cred ca trebuie sa sigilam camera asta.
??: Nu ma inchideti iar aici! Va rog!
Yu: Vocea asta...
An: Lavinia?
Yu: Cine e lavinia?
An: Iubita mea...
Yu: Ce? Iubita ta m-a ajutat sa-mi salvez prietenii de tine?
An: Ce??
La(Lavinia): Am facut asta ca sa il ajut pe Andy sa-si faca prieteni si sa va ajut pe voi cu misiunea. Dar aveti grija. In urmatoarele zile cineva o sa moara.
Ay: Cine?
La: Sunt un spirit. Nu un mesager. Ideea e ca urmatorul indiciu se afla in stele. Atat pot sa va spun. Ne mai vedem. Te iubesc Andy...
An: Si eu...
Sa: Andy? Plangi?
An: Taci.
Ra: "Indiciul e in stele". Ce a vrut oare sa spuna cu asta?
Sa: Poate trebuie sa mergem.afaa sa ne uitam la stele.
Me: Si cam cum vrei tu sa iesim afara?
Sa: Pe usa!... Care e incuiata nu?
Ra: Putem sa sarim pe geam.
Am sarit prima. Nu inteleg de unde am atata energie. Au sarit si ceilalti dupa mine si ne-am dus in gradina aia speciala. Acolo ne-am intins pe spate si am format un cerc ca sa vedem cerul din toate directiile. Nimic.
Ka: Poate nu trebuia sa iesim din casa. Nu, Teddy?
Ay: De ce nu?
Yu: Pentru ca nu mai avem cum sa intram?
Ka: Si asta dar nu.
Ki: Poate a fost o capcana.
Am stat in liniste 5 secunde si am gandit ceea ce se intampla. Ne-am ridicat brusc si am fugit spre casa. Totul era incuiat. Pana si fereastra pe care am sarit. Cum?!
Yu: E vina ei! Ne-a pacalit!
Ay: Da! Andy controleaza-ti iubita.
An: Nu mai e iubita mea!
Sa: Gata ca nu are sens sa ne certam acum. Ok?
Toti: Ok...
Me: Si acum ce?
Su: Zic sa spargem geamul.
Re: Zic sa nu.
Iu: Pai avem alta solutie?
Liniste.
Iu: Deci spargem un geam.
Subaru a luat o piatra mai mare si a spart geamul cu ea. Am uract cu greu pana acolo si cand am ajuns sus am ramas perplex.
Tavanul era pictat ca un cer instelat. Si faza era ca erau niste stelute asezate spceial ca sane arate drumul. Ok?Su: Ok?
Omg gandim la fel! Sara termina ca nu avem timp de asta.
Re: Pai... hai dupa stelute!
Ay: Realizezi ca ai sunat ca un unicorn, nu?
Re: Taci si mergi.
Am urmat stelutele pana intr-o sala mare unde erau petale de trandafir pe jos in forma de pentagrama. In mijlocul pentragramei era cartea cu un bilet. Am vrut sa intru in pentagrama sa iau carrea de acolo impreuna cu biletul dar nu putean. Ceva ma tinea inafara ei.
Sa: Scutul vietii!
An: Vedeti si voi spiritele alea sau am luat-o razna de tot?
Ra: Nup. Le vedem si noi.
Ne-am holbat la carte putin dupa care Kanato a zis ceva intr-o limba pe care nici dracu nu o intelege.
Ka: Intra repede si ia cartea!!!
Sa: Da!
Am intrat in pentagrama (e o senzatie super naspa), am luat cartea si m-am intors.
Yu: Hai sa vedem ce scrie pe bilet. "Deci ati ajuns departe. observ ca aveti niste probleme cu demonii. Aveti grija sa incuiati cartea undeva. Sa nu aveti incredere in Andy si tineti minte. Pain is good" -X
Sa nu avem incredere in Andy? Slabe sanse.
An: Da-mi putin sa vad ceva. Exact cum credeam. E acelasi scris de pe biletul pe care l-am prumit eu cand a disparut inima.
Yu: Pe bune?An: Da! Uite!
Sa: Chiar e acelasi scris!
Me: Trebuie sa gasim oersoana care ne scrie biletele.
Re: Dar care e faza cu "Pain is good" ?
Ay: Poate are legatura cu urmatorul loc unde e pus biletul. Si daca ajungem repede acolo poate prindem si persoana aia. Nu?
An: "Pain is good"... asta era scris pe un mormant nu departe de aici.
Si uite asa, in mijlocul noptii, am plecat sa cautam un mormant. Viata interesanta ce sa mai!
***********
Sal lumeeee! Deci aici aveti capitol nou. Deci eu am realizat ca atunci cand scriu de pe telefonul altei persoane, scriu capitole repede. Nu ma inteleg.
Deci sper ca va place!
Va puppy si cred ca pun capitol ori saptamana viitoare (iar sunt in tabara) ori dupa saptamana viitoare. Va puppy!
CITEȘTI
Diabolik lovers
FanfictionEu sunt Yui si aceasta este povestea mea complicata. *poveste de fictiune inspirata dupa anime-ul "Diabolik Lovers"*