1.

853 120 15
                                    

Byl jsem tak hloupý, když jsem to říkal. Tak moc hloupý a pošetilý. To jsem si vážně myslel, že mi to jen tak projde? Musel jsem si na tom sluníčku za celý den uhnat úžeh, že jsem něco takového vůbec vypustil z pusy. Co jsem si vůbec myslel? Že jakmile řeknu, že jsem zadaný, tak mi dají pokoj? Mohlo mi být jasné, že to dopadne úplně naopak. 

Hned jakmile se všichni dozvěděli tu úžasnou novinu o neexistujícím příteli, tak se na mě sesypala další vlna otázek ohledně toho neznámého kluka. "Jak se jmenuje? Jak vypadá? Jak dlouho jste spolu? A jak jste se poznali? Je věřící? Doufám, že není vegetarián."

Bože já jsem opravdu idiot...

Shrňme si do jaké situace jsem se to vlastně dostal. Celá moje rodina si myslí, že mám přítele, který se jmenuje Lewis, chtějí, abych ho za týden přivedl domů na večeři a za dva týdny ho mám přivést na svatbu mého brášky. Jsem v háji. 

Kde mám asi za týden sehnat přítele? To si mám pověsit inzerát, že sháním muže, který bude hrát mého přítele před rodinou? To bude určitě balící hláška roku. Jsem ztracený případ. Nejspíš budu muset kápnout božskou a přiznat, že jsem celé svojí rodině lhal. Jenže to dopadne katastrofálně. Máma bude zdrcená, že jsem jim takhle lhal a celou svatbu nebudu poslouchat nic jiného, než že jsem to podělal. 

"No tak Niallere, přestaň koukat do blba a pracuj!" kopne mi do židle můj kolega a také nejlepší přítel Harry. Nejspíše jsem se moc zamyslel nad svými problémy a ztratil jsem pojem o čase.

"Jo jo, vždyť jo." zamumlal jsem a znovu se pustil do papírování. Pracuji v personálním oddělení jedné větší firmě. Není to nejlepší místo, ale rozhodně si nestěžuji. 

Aniž bych se na Harryho podíval, bylo mi jasné, že se k práci nevrátil stejně jako já. Muselo mu být jasné, že mé celodenní zamlknutí je nějak podezřelé. Jenže já po včerejší oslavě neměl náladu na to být hovorný jako vždy. "Stalo se něco? Jsi dneska nějaký zamlklý." Svou starostlivost měl zkrátka v povaze. Bylo jedno, jestli vás vůbec nezná nebo jste jeho nejlepší přítel, jakmile viděl, že je něco v nepořádku, hned si dělal starosti.

Lehce jsem si povzdychl a nakonec přikývl. "Řeknu ti to o obědové pauze." vydechl jsem jen a znovu začal přemýšlet nad prací, abych si alespoň na chvíli odpočinul od chmurných myšlenek ohledně mé rodiny a následujícího vydědění.

***

"Takže pokud to dobře chápu, tak si musíš do týdne někoho najít, jinak budeš mít pěkný průšvih." pronesl Harry spíše sám pro sebe očividný výsledek mé zašmodrchané situace.

"Jenže to není možné, abych si někoho tak rychle našel." zakňourám jako malé dítě a hned na to potáhnu ze své cigarety. Více se rozvalím v křesle, ve kterém sedím v kuřácké místnosti na tomto patře a snažím se vymyslet nějaký plán.

Harry vypadal, že také přemýšlí, ale bohužel tady nebylo moc možností jak mi pomoci. "Za jiných okolností bych ti klidně půjčil Louise, ale myslím si, že si ho tvoji rodiče z naší svatby pamatují." zasmál se svému vtipu tak jako vždy a já si znovu jen zoufale povzdechl. 

"Taky je tu možnost, že bych jim namluvil, že mám s Louisem poměr a že se budete kvůli mě rozvádět." ušklíbl jsem se nad svou rýpavou poznámkou. Harry však můj nápad neviděl tak vesele jako já.

"Jediný poměr, který s Louisem budeš mít, bude pacient a doktor až ti zpřerážím pár kostí za tyhle tvoje blbý poznámky." zavrčel jako vzteklý pes a já se znovu musel zašklebit nad jeho zamračeným obličejem. Harry je mírumilovný člověk. Ten by ani mouše neublížil. Více laskavého člověka neznám. Ale jakmile jde o jeho manžela, tak by šel klidně i přes mrtvoly.

Gay Escort - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat