Jsem opravdu ztracený případ.
Vím moc dobře, že je to špatně a že bych si neměl dělat žádné naděje, ale nemohl jsem si pomoci. Snažil jsem se proti tomu bojovat, snažil jsem se tomu odolávat, ale prostě to nešlo. Myšlenky na Liama a na to, co se mezi námi stalo, se pořád vracely. Pořád jsem přemýšlel nad tím, jak úžasnou noc jsme spolu prožili a jak skvělý je Liam člověk.
Dělal jen svojí práci! Nic to neznamenalo! Měl bych nad tím přestat přemýšlet. Musím to nechat být. Vždyť jsem moc dobře věděl, že to po svatbě skončí.
Ani neočekávám, že by se teď něco změnilo. Nepřemýšlel jsem nad tím, že by Liam o mě z ničeho nic projevil zájem a objevil se jednoho večera u dveří mého bytu s tím, že na mě nemůže přestat myslet. Moc dobře vím, že tohle není žádný otřepaný romantický film. Vím jaká situace je a vím, že se to nezmění. Když to ale všechno vím, tak proč nad tím stále přemýšlím?!
Co mi však nedávalo smysl, byla faktura, která mi včera přišla do e-mailu za služby, které mi poskytla firma Escort Angecy a za které mám v nejbližší době zaplatit. Nebylo by na tom nic divného, přece jen to byla služba jako každá jiná. Ale jako v každé faktuře jsem měl vypsané přesné typy služeb, které jsem měl a já díky tomu zjistil, že mi nebyly naúčtované žádné peníze navíc za sex, který jsem s Liamem měl. Částka zůstala nezměněná. Měl jsem tedy zaplatit jen za základní služby.
Určitě neexistuje možnost, že by na to Liam zapomněl a nenechal si to od svých šéfů proplatit. Je to tedy tak, že to neřekl schválně? Že se se mnou nevyspal kvůli tomu, že jsem byl jeho klient, ale kvůli tomu, že prostě chtěl? Ale vždyť říkal, že mimo práci skoro nikdy s nikým nespí. Takže v tu chvíli potom toužil stejně jako já? Ach jo, Liame proč mi tohle musíš dělat?
Musím se vzpamatovat. Přece nad ním nemůžu pořád přemýšlet. Nikam to nepovede. Nemá to žádnou budoucnost. Vždyť on o žádný vztah nestojí. Dal mi to jasně najevo poté společné noci a mě by to mělo vyhovovat.
"Co mám dělat kluci?" povzdechnu si poté, co jsem se svěřil se svým trápením svým nejlepším přátelům. Rozhodl jsem se, že se zkusím vyzpovídat a třeba mě ty pocity tak rychleji opustí. Není to tak, že bych byl do Liama zamilovaný. Nejsem přece jen už puberťák. Spíš jde jen o zalíbení a chuť si znovu zopakovat to, co jsme spolu prožili. Ale i to je špatně. Neměl bych to chtít. Je tu sice možnost, že bych Liama kontaktoval a začal si ho platit jako všichni jeho klienti, kvůli navození vztahu, ale to by moje peněženka moc dlouho neustála.
Harry s Louisem si vyměnily pohledy. "Já jsem ti říkal, že to blbě dopadne." Můj modrooký kamarád si ani v tuhle chvíli nemohl odpustit rýpavou poznámku. Nic jiného bych od něho ani nečekal. "Já jsem hned věděl, že jakmile si vybereš někoho, kdo bude přesně tvůj typ, tak to neskončí dobře."
"No tak jsem idiot no. Vím to moc dobře." rozhodil jsem naštvaně rukama. Jsem naštvaný, ale na sebe. Kluci za nic nemůžou. I Harry mě před tím varoval. Nemůžu jim nic vyčítat. Mohu si za to sám.
Harry si povzdechl. "Nialle, sám musíš moc dobře vědět, že by to nemělo budoucnost. Navíc si sám řekl, že Liam nejspíše žádný vztah nehledá."
"Já to všechno vím." Jasně, že to všechno vím. To, že jsem ztracený případ neznamená, že jsem úplně hloupý. Moje hlava ví o všech faktech, který tady jsou, ale i přes to se tomu brání. "No nic..." vydechl jsem po chvilce ticha, kdy kluci přemýšleli, co mi na to mají říct. "Nechme to být. Vím moc dobře, že se s tím musím poprat v hlavě sám. Díky, že jste mě vyslechli. Pojďme se teď na něco koukat."
ČTEŠ
Gay Escort - Niam
FanfictionNiall Horan je úplně obyčejný kluk. Má dobře placenou práci, pěkný byt a podporující rodinu, která na něho však stále naléhá, aby si konečně někoho našel a založil rodinu. Co se stane, když se bude ženit jeho starší bratr? Zvládne své rodině lhát o...