9.

1K 105 8
                                    

Měl jsem pocit, že je to všechno jen sen. Krásný sen, ze kterého bych se nikdy nechtěl probudit. Jenže ona to byla realita. Všechno se to skutečně dělo a moje hlava, jako kdyby to v tu chvíli nemohla pochopit. 

Mé srdce se rozbušilo ještě mnohem rychleji než před tím, v hlavě se mi zatemnilo a vzduch, jako kdyby se zasekl někde v hrdle a nemohl se dostat dál do plic. Byl to nepříjemný skoro až zničující pocit, ale zároveň to bylo to nejlepší, co jsem kdy v životě zažil, protože jsem věděl, co přijde. Věděl jsem, že přijde ten dokonalý okamžik, po kterém jsem toužil celý večer. 

Netrvalo to příliš dlouho a Liam se stále s úšklebkem na rtech naklonil přes mezeru, která mezi námi byla a jemně skoro až něžně přiložil své rty na ty mé. Byl to jen obyčejný polibek na rty a mé tělo se z toho mohlo zbláznit. V hlavě, jako kdyby mi začala blikat červená kontrolka a v uších jsem slyšel hlasitou sirénu jako na poplach. 

I když mě Liam již políbil předtím, tohle bylo něco úplné jiného. Nedělal to kvůli divadlu, které jsme hráli pro moji rodinu. Udělal to kvůli mě. Protože jsem ho o to požádal. Protože to bylo to jediné po čem jsem v tuhle chvíli toužil. A i když bych pro tento jediný polibek zabíjel, nebyl jsem schopný si ho pořádně užít. Než totiž můj mozek stačil zpracovat informaci, že jsou brunetovy rty přitisknuté na ty mé, Liam se ode mě odtáhnul a spokojeně se na mě usmál.

Nečekal jsem, že by mě skutečně mohl políbit, když to neměl v popisu práce. Nezaplatil jsem mu za to, aby se mi věnoval i v čase kdy nebudeme s mojí rodinou pohromadě. Nemusel to dělat. Vlastně jsem čekal, že to opravdu neudělá, že se mi omluví a vysvětlí mi, jak se věci mají a já bych poté celou noc spal na tvrdé zemi, protože bych se musel hanbou propadnout, kdybych musel spát vedle něho. To jsem však naštěstí dělat nemusel. Bohužel jsem byl opravdu natolik překvapený, že jsem si ten moment nestihl ani pořádně užít. Nialle ty jsi opravdu neuvěřitelný idiot!

"Stačí?" zeptal se a znovu se na jeho tváři objevil ten úšklebek jako před tím. Provokoval mě. Musel moc dobře vědět, že takový polibek jsem namysli neměl. Navíc jsem mu ho ani pořádně neopětoval, takže mu muselo dojít i to, že jsem jeho reakci opravdu nečekal.

Musel jsem se opravdu zbláznit, protože jsem se rozhodl zariskovat a udělat něco, co mě mohlo znovu přesunout na celou noc na zem nebo nedej bože na chodbu hotelu. "Rozhodně ne." vydechl jsem roztouženě a tentokrát jsem se přes mezeru natáhl já, útočíc na ty dokonale plné rty. Kdybych nevypil tolik alkoholu, nikdy bych něco takového neudělal. Mohl jsem tím všechno zničit, protože mě mohl odstrčit. Mohla mezi námi vzniknout nepříjemná a hlavně trapná atmosféra a já bych se už nedokázal tvářit, že jsem s Liamem v dokonalé vztahu. K mému štěstí jsem však odstrčen nebyl. Právě naopak.

Toužebně jsem vydechl, když Liam od samého začátku spolupracoval. Jeho rty vášnivě líbaly ty mé a jeho ruce si mě k sobě přitáhly blíž tak, že jsem celým svým tělem překonal místo mezi námi a byl jsem natisknut na celého jeho polonahé tělo. Už nebylo cesty zpět. Nemohlo to skončit jen u vášnivého líbání. Nemohl jsem dopustit, abychom teď přestali. Byl jsem odhodlaný Liamovi klidně i připlatit za strávenou noc s ním. Bylo mi všechno jedno. Klidně bych ho nechal vzít si všechno, co mám, jen za jedinou noc s ním.

Bože, uměl tak skvěle líbat! A to jak si mě k sobě tisknul! Poté, co jsme si vyměnili jen pár vášnivých polibků, si mě Liam přetočil pod sebe bez toho, aniž by rozpojil naše rty. Využil jsem toho, že byl nade mnou a přesunul jsem své dlaně na jeho vypracovaná záda. Nemohl jsem uvěřit tomu, že se opravdu líbám s doslova bohem sexu. Byl opravdu jako bůh, kterého vytesal známý umělec z mramoru. 

Gay Escort - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat