twenty eighth

1.5K 165 46
                                    

kimtata; hyung

telefonlarımı açmıyorsun

stüdyoya gelmiyorsun

kapısı sürekli kilitli

evine geldim yine aynı şey

açıklama yapmama bile izin vermiyorsun

en azından açıklamam için bir şans ver bana

&&&&&

Taehyung, yaklaşık 10 dakika boyunca telefonun ekranından gözlerini ayırmadan bekledi. 2 gündür, her mesaj atışında yaptığı bir şey olmaya başlamıştı. Belki görür ve mesajıma cevap verir umudu ile ekrana gözlerini dahi kırpmadan bakıyordu her  defasında fakat hiçbir sonuç alamıyordu bu umutlu bekleyişten.

Telefonun ekranını kapatıp yatağın bir köşesine fırlattı. Telefon yatağa yumuşak bir şekilde düşerken, Taehyung iki elini suratına kapattı ve nefesini vererek ofladı. 

"Her şeyi batırmakta üstüne yok, değil mi?" kendi kendine belirli belirsiz mırıldanmasının ardından gözlerini ovaladı. 2 gündür ne uyku çekiyordu ne de doğru düzgün bir şey yiyebiliyordu. Gözlerini her açıp kapatışında Yoongi'nin o hayal kırıklığı ile dolu bakışları ve yüzü geliyordu. Her şeyi nasıl bu kadar bok edebildiğine kendisi bile inanamıyordu. Aptal bir yalanın peşinden sadece çocukça nedenlerle gitmişti. 

Yalan söyleyerek ajanslar ile buluşması ile cabasıydı. Yapmaya çalıştığı tek şey Yoongi'nin onun ajans ile görüştüğünü bilmemesiydi. Zaten ajans tekliflerini kabul etmeyecekti, Yoongi'ye bu denli alışmışken başka biriyle iş yapmayı düşünemiyordu bile. 

Bu durumu nasıl toparlayacağını kestiremiyordu. Yoongi onunla konuşmasına izin dahi vermiyordu. Taehyung, aklına gelen fikir ile az önce yatağının üzerine fırlattığı telefonu kaptı ve rehberinden kısa süre içerisinde Namjoon'un numarasını bularak onu aradı. 

Telefon dördüncü çalışta açıldı ve akabinde Namjoon'un tok sesi duyuldu.

"Bir dakika bekle Yoongi- Alo?" Taehyung, Yoongi'nin Namjoon ile beraber olduğunu öğrenince doğru bir karar verdiğine kesinlikle emin olmuştu. 

"Hyung benim, Taehyung." Taehyung, Namjoon'un konuşmasına fırsat vermeden devam etti. "Yoongi hyung senin yanında mı acaba?"

"Evet yanımda şu an. Taehyung aranızda ne geçtiği hakkında en ufak bir fikrim yok fakat Yoongi'yi daha önce böyle görmedim. Cidden ne oldu? Ne dediğini tam anlamıyorum ama arada senin ismin çıkıyor ağzından."  

"Hyung bunu daha sonra anlatırım. Yoongi hyung onunla konuşmama izin vermiyor üstüne benden köşe bucak kaçıyor resmen. Konum atsan da olduğunuz yere gelsem, en azından konuşmaya çalışırım." Taehyung, ayağı kalkıp odanın içerisinde turlarken, Namjoon'un olumlu bir şey söylemesi için içerisinden dualar ediyordu. 

"Taehyung, açıkçası şu an işe yarar mı bilmiyorum. Yoongi şu an kendini bile tanıyacak durumda değil." Taehyung kaşları anında çatıldı.

"Neden hyung? Bir şey mi oldu?" Telaşının sesine yansımasına engel olamıyordu. Kalbi gümbür gümbür atarken engel olması imkansızdı.

"Zil zurna sarhoş. Düşün, boyu ile dalga geçtim ona dahi salak salak güldü." Taehyung, belirli belirsiz gülümsedi fakat tüm bunların onun yüzünden olduğu aklına gelince yüzü anında düştü.

masterpiece ❆ taegi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin