Bölüm 7

669 69 147
                                    

'Ömer'
Yol boyunca arabayı süren Hürkan'dan gözlerimi kaçırmaya çalıştım. Bazen bana kaçamak bakışlar atıyordu hissediyordum. Sonunda geldiğimizde hepimiz arabandan inip apartmanın önünde beklemeye başladık, ne zaman kapıyı açacaklardı? En sonunda merdivenden yukarı çıkıp ikizleri gördük. "Hürkanlar gelmiş" diyerek içeri geçtiler. Kapıyı arkamızdan kapatıp herkesin olduğu salona yürüdük..

'Kaan'
Mert'i arkada gördüğümde doğruldum, yanlarında tanımadığım bir kız vardı. Emre yanına gidip selamlaşıp sarıldı. Sonra kız karşımdaki koltuğa, Mert'te aynı koltuğun diğer ucuna oturdu. Mert'e bakıp gülümsedim,karşılık verdi. İçimi ısıtıyordu,ondan uzun zamandır hoşlanıyordum ama Sena vardı ve Mert'in tepkisini öngöremiyordum. Kız Ömer'in kardeşi çıktı rahatlamıştım aralarında birkaç yaş vardı ben Mert'e daha uygundum.. Zaman geçtikçe herkes kendi arasında eğlenmeye başladı, Mert alkol almıyor kulaklıkla bir şey izliyordu, Toprak telefonuna bakıyordu diğerleri ise kendi aralarında konuşuyordu. Sena beni dans etmek için ayağa kaldırdığında Mert'i izleme şansımı kaybetmiştim..

'Mert'
Yeni başladığım diziyi izliyordum çünkü açıkçası alkolün tadı hoşuma gitmiyordu. Yanıma biri oturduğunda ona döndüm. "T-toprak?" dediğimde beklemediğimi anladığı için biraz mahçup bir ifadeyle "İzlediğin diziyi gördüm ve benim en sevdiğim dizi,ben de izleyebilir miyim?" diye sordu. Tabiki diyerek kulaklığın birini ona uzattım. "Şurda X'in dediğini duydun mu?" dedi açıkçası hatırlamıyordum bile "bak şurda" diyerek elimin üstünden videoyu biraz geriye sardı. Bunu beklemiyordum..

'Kaan'
Toprak'ın Mert'le konuştuğunu görmüştüm ama sonra döndüğümüz için görme alanımdan çıktılar. Senayı etrafımda döndürdüm ve Toprak'ın elini Mert'in elinin üstüne koyduğunu gördüm. Benim Mert'imin? Duymamaları için sesin düzeyini iyice arttırıp herkesin eline bir içecek tutuşturdum. Herkes sarhoş olursa Mert'e daha yakın olabilirdim. Mert'i yalnız yakalamam gerektiğini ikisi beraber mutfağa gidince anladım. Tuvaleti bahane ederek gittiğimde mutfak masasına oturmuş dizi izliyorlardı. Ama illaki Mert yalnız kalacaktı..

'Hürkan'
Ayağa kalktığımda Ömer noldu der gibi başını sallayınca tuvalete dedim. Aslında tuvaletim yoktu ama ortam beni çok boğmuştu. Ses yüksekti tanımadığımız kişiler vardı ve çoğu çoktan sarhoş olmuştu. Kaan'ın kesinlikle bize söylemediği bir şey vardı veya alkolik olmuştu. Tuvaletin kapısı açıldığında oturduğum lavabodan kalktım. Ömer içeri girip kapıyı kapattı. Bana bakıp nolduğunu sordu. "Grubumuzun arasında bile değil öyle olacağımızı sanıyordum. Hem de Kaan kendiyle beraber herkesin kör kütük sarhoş olmasını istiyor derdini anlamıyorum" Karşımda durup omzumu sevdi. "Başka bir şey?" dediğinde ona baktım ne diyeceğimi bilmiyordum. Hiç deyip saçlarıyla oynamaya başladım. Yukardaki elimi tutup beni klozetin üstüne itti. Klozet kapağına oturduğumda "bak şimdi oldu mu saçım bozuldu" deyip güldü. Böyle de güzel dediğimde bana yaklaştı ve eliyle çenemden tutup kafamı ona doğru kaldırdı, "bakalım sana da yakışacak mı?" dediğinde saçlarımı bozmaya başlamıştı bile..

'Mert'
Toprak ayağa kalktı ve Sadık'ın önemli bir şey için onu aradığını söyledi. Aşağı inip 5 dk geri gelecekti,tamam diyip bekleyeceğimi belirttim. Gittiğinde ben de instagramda dolanmaya başladım. Kaan içeri girdiğinde selam diyerek elimi salladım ama sanırım biraz sarhoştu. Son bir haftada her zaman olduğu gibi. Yanıma oturup ağlamaya başladı. Noldu falan diyerek onu sakinleştirmeye çalıştım ama pek yararı olmadı. "Birini seviyorum ama imkansız" dedi. İyi de Sena yok mu diye sorarken dudaklarını hızla dudaklarıma bastırdı. Ellerini göbeğimin üstüne götürdü. Hemen geri çekildim ama ne düşüneceğimi bilmiyordum. Az önce tacize mi uğramıştım? Sanırım. Midem bulanıyordu. Kaan özür dilerken onu itip koşarak evden çıktım. Merdivenleri düşer gibi indikten sonra apartmanın önünde çıkıp derin derin nefes almaya devam ettim. Toprak telefonu kapayıp ay noldu diyerek koluma dokunduğunda ona sarılıp ağlamaya başladım. Ne olduğunu bile bilmeden geçti falan diyerek teselli etmeye çalışıyordu ama dostlarımdan birinin bunu yapması pek geçecek gibi durmuyordu..

-Çok özür dilerim bu ara çok yoğundum artık daha sık bölüm atmayı düşünüyorum. umarım sizinde hoşunuza gitmiştir bölüm, beğendiyseniz oy verebilir veya yorumlarda bölüm hakkında konuşabiliriz💘😋

1459¬PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin