Bölüm 1

1.8K 116 119
                                    

Bilgisayardan ürünlerin satışlarını kontrol etmiş,gece olduğu için uyumaya karar vermiştim. Ama uykum yoktu biraz youtubede dolaşmak iyi bir fikir gibi gelmişti. O anda onu gördüm. Diğer arkadaşlarıyla dışarı çıkmışlardı ve vlog çekmişlerdi. Video saniye saniye ilerledikçe yalnızlık bedenimi daha çok sarıyordu. Neden beni çağırmamıştı? Mentor ordaydı ama ben.. Belkide son çıkan ship olayındsn dolayı benimle yüz yüze gelmeye çekiniyordur. İlk olay çıktığında beraberce devam ettirip eğleniyorduk. Bir kaç postu beğendim canlı yayında gülerek konuştum hatta iki şehrin birleşme tarihini konuştuk. 1459.. Sanırım en son o öpüşme editinden sonra iyice utanmaya başladı. O günlerde konuştuk artık sert cevap vermeliyiz falan dedi. Ne diyebilirdim ki kabul edip bende yayında olaya tavrımı koydum. Ama şimdi neden böyle hissediyordum.. Telefonumdan pogola etiketindeki fotoğraflara bakmaya başladım, arkada video hala oynamaya devam ediyordu. Ne güzel çizimler vardı,bu kadar yetenekli insanlar gerçekten taşşağına olan bir konuyu çizmeye mi çalışmıştı? Beğendiğim birkaç fotoğrafı ekran görüntüsü aldım. Bilgisayarı kapayıp yatağa geçtim. Yüz üstü bir şekilde yastığıma sarıldım. Az dostum diyebileceğim kişi olduğu için ve hugolada bunlardan biri olduğu için kırılmıştım. Başka ne olabilirdi ki? İnsanlar istediklerini sevebilirdi ama ben onlardan değildim. Sahi en son ne zaman sevgilim olmuştu.. Bunları düşünürken duvardaki siyah dranzamın resmine bakıp uykuya daldım..

1459¬PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin