Bölüm 6

680 64 75
                                    

'Toprak'
Koltukta duran telefonum gözüme takıldı. Hürkan abi ağlarken titrediğini fark etmemiştim. "Sadık aramış" dedim. Abim "neden?" diye sorduğunda buraya geldiğimde beraber yayın için sözleştiğimizi anlattım. "Önemli değil sizi böyle bırakmayayım" dediğimde abim sözümü kesti. "Ne var halimizde git, biz kendi başımıza da konuşuruz" dediğinde ona şüpheli bir bakış attım. "Yüeü git" dediğinde kalkıp odama yürüdüm. Giyinirken aynı zamanda hoparlörden Sadık'ı aradım.
"Aramışsın görmedim kusura bakma"
"Sorun değil,işin varsa yayını erteleriz"
"Yok geleceğim de bana konum atsana burayı pek bilmiyorum"
"Seni motorla alırım"
"Hayıe gerek yok, hem artık motoru kullanmıyordun?"
"Geliyorum" kapadı..
..
'Ömer'
Hürkan göz yaşlarını silerek "Sadık kim?" dedi. "Neo toprak işte çok iyi arkadaşlar" dediğimde Hürkan kafasını salladı. "Kahve ister misin?" olur dediğinde mutfağa doğru yola çıkmıştım bile..
..
'Toprak'
Aşağı indiğimde Sadık gelmişti. Uzun zamandır görüşmediğimiz için sarıldık. Sonra bana verdiği kaskı takıp arkasına geçtim..
..
'Ömer'
Kahveleri üstüne koyup orta sehbayı bize doğru çektim. Bu sessizlik bitmeyecekti, "başlamak ister misin?" dediğimde kahvesini ellerinin arasına aldı. "Bilmiyorum" dedi,yutkundu "böyle hissetmeme engel olamıyorum" dediğinde elinde kupasını çeviriyordu. Ona yaklaştım "belki yanılıyorsundur" dediğimde bana döndü. "Sen hissetmiyor musun?" hayır diyerek bakışlarımı önüme çevirdim. "Öyleyse neden nefesin kesildi?" Ne diyeceğimi bilemiyordum,konuşmamak için kahvemden hızlıca bir yudum aldım..
..
'Sadık'
Kapıyı açtığımda içeri girdim ve Toprak'ında içeri girmesi için bekledim. Kapıyı kapadıktan sonra "Kahve ister misin?" diye sorduğumda kafasıyla onayladı. Bilgisayarın açılmasını beklerken kahve için su koydum. O ısınırken insta hikayeden süpriz konuklu yayını duyurdum. Toprak'ın yanına gidip yayın için ayarlamaları yaptım. "Başlat istersen sonra kahveleri ben getiririm?" dedi. "Sorun değil ya alırız bi ara" diyerek yayını başlattım.. Zaman geçiyordu, video izlemeye dalmışken Toprak "Lan şey suyu unuttuk!" diye bağırıp hızla kalkmaya çalıştı. Sandalyelerden ve kablolardan kalkamadı. Onu omuzlarından durdurup mutfağa koştum oda arkamdan geldi. Tüm mutfak duman altında kalmıştı. Mutfağın camını açan Toprak'a bıkkınlıkla baktım..
..
'Hürkan'
"Bak bilmiyorum ikimizinde sanırım biraz zamana ihtiyacı var" dediğinde Ömer'e döndüm "belki de" diyebildim sadece ne diyebilirdim ki. "B-bu akşam Kaan'ın evine gelicek misin?" diye sorduğumda gülümsedi. "Neden benle gitmekten vaz mı geçtin?" hayır falan derken "Toprak'ı da arıyalım giderken onu da alırız" diyerek ayağa kalktı.
"İşte kutu oyunu falan oynarız alkollü olur ortam.. Tamam... Tamam biz seni arabayla alırız.. Tamam sus.." kapadı. Gelicekmiş dediğinde yanıma oturup bir şeyler izleyelim mi diye sordu. Gülümsemem yüzüme yayıldığında Netflixten bir film açtı..
..
'Toprak'
"Neonun tipi nasıl diye sormuşlar" dediğinde benle beraber kıkırdadı. "Şey evet o kadar yakışıklı ki size yüzünün tamamını göstermeme sebebi de bu" dediğimde ikimizde gülüyorduk. Atılan videoları izledik. Limon spamı dilendik. Rap şarkıları yorumladık. Saat 21.46. Çalan telefonumu gösterdim, Sadık abim yazısını görünce chatten izin isteyip beni geçirmek için geldi. "Biliyorsun istersen sen de gelebilirsin" dediğimde elini ensesine attı. "Yok ya hem çağırılmadım" dediğinde gözlerimi devirip ona baktım. İsterse gelebileceğini biliyordu. "Belki sonra" diyerek yarım gülümsedi. Sözünü aldım diyerek merdivenleri hızla indim..
..
' '
Ömer "Nerde bu salak" dediğinde telefondan tekrar arıyordu. Hürkan bak geliyor diyerek bir kızı gösterdi. Toprak kız mıydı? Arabanın arka kapısını açıp "tamam kes aramayı geldik işte" diyerek yanıma oturdu. Beni gördüğünde hafif gülümseyip selam deyip elini uzattı. "Ben Toprak". Uzattığı elini sıkıp "Ben de Mert" dedim..
..

-Diğer karakterlerinde hayatlarını görmek iyi mi sizce? Bu bölümde Neoyla Saniye'yi de soktum isin içine😋 Eğer beğendiyseniz fikirlerinizi yorumlarda veya oy kullanarak belirtebilirsiniz💘

1459¬PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin