0.1/Tanıtım

6.1K 93 24
                                    

Merhaba, tanıtıma karşıyım fakat hikayeye başlamadan önce belirli bir kitle oluşmasını istiyorum. İsterseniz tanıtıma geçelim.

Not: İleride hikayeye yeni karakterler girebilir.

KARAKTERLER

Kim Jennie: 17 yaşında. Babası yok, annesi ile yaşıyor. Kedisi var. En yakın arkadaşı, annesinin en yakın arkadaşı olan Bayan Park'ın oğlu Kim Taehyung. İçinde sakladığı sırlar zamanla ortaya çıkacak.

Kim Taehyung: 18 yaşında fakat bir sene kaldığı için Jennie ile aynı sınıfta. Babasının hediyesi olan bir köpeği var. Babası ve annesi ayrı, bu yüzden uzak bir şehirde askerlik yapıyor.

Bayan Park: Taehyung'un annesi, Bayan Kim'in en yakın ve ömürlük arkadaşı. Oğlunu ve Jennie'yi birbirinden ayırmayacak kadar çok seviyor. Taehyung'un babası ile boşandı.

Bayan Kim: Jennie'nin annesi, Bayan Park'ın en yakın arkadaşı. Taehyung'u oğlu olarak görüyor.

Park Chaeyoung: Jennie'nin en yakın arkadaşı. Taehyung'un en yakın arkadaşı olan Jungkook ile flörtleşiyor.

Jeon Jungkook: Taehyung'un en yakın arkadaşı. Rosé'den hoşlandığını söylüyor fakat ona aşık olduğu kesin.

Kim Jongin: Jennie'ye aşık fakat Jennie yüz vermiyor. Sürekli Jennie ile olduğu için Taehyung'dan nefret ediyor.

Chou Tzuyu: Taehyung'un flörtlerinden sonuncusu. Jennie ile bir derdi yok fakat onu kıskandığı aşikar.

Daisy: Taehyung'un köpeğinin adı. Jennie'nin kedisi Mia ile kan davalı.

Mia: Jennie'nin kedisi, Jennie dışında ona dokunanları tırnaklaması ile ünlü. Daisy'i sevmez.

CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin