0.8

1.2K 82 89
                                    

"Aloo, kızım? Duymuyor musun beni Jennie?"

Sabahın sekizinde beni arsızca arayan kişi Rosé'nin ta kendisiydi.

Üst üste kaç defa çaldırdığını sayamamıştım fakat onu geçtiğine yemin edebilirdim.

"Ne var Rosé? Sabah sabah kaç defa arıyorsun ya.. Uyuyoruz şurada."

"Sus ve beni dinle Jennie."

"Aynen aynen sen anlat dinlerim ben seni.."

Rosé anlatırken yeniden uyumayı planlamıştım. Zaten her zaman acayip uzun şeyler anlatırdı, bu da benim için güzel bir fırsattı.

"Tamam dinle bak anlatıyorum. Şimdi Tzuyu var ya hani Tae'ninki"

Gözlerimi kapatmış, dinlendirirken Tzuyu ve Taehyung'dan bahsetmesi keyfimi kaçırmıştı.

O kızı hiç sevmiyordum.

"Ee? Ne olmuş?"

"Dinle işte kızım, bizim okulda değil bu yani partiye de gelmez hiç sanmıyorum artık. Tabi o kadar yüzsüz değilse."

Aslında mantıklıydı, başka bir okulun düzenlediği partiye neden giderdi ki?

"Yani Rosé?"

"Ya kızım anlasana işte, Taehyung ile partiye gidebilirsin!"

Taehyung ve ben..

Küçük bir anlığına o partide, pistin ortasında bizi dans ederken hayal etmiştim.

Bir dakika ya? Ben ne yapıyordum?

"Saçmalama Rosé, Taehyung benim en yakın arkadaşım. Seni daha dün uyardım yapma şunu.."

"Hadi oradan yalancı. Aranızda bir şeyler olmasa da bir şeyler oluyor, oldu."

"Off kapat Rosé kapat."

"Hayır dur! Jennie ya!"

"Efendim Rosé?"

"Ne giyeceksin?"

Haklıydı, ne giyecektim?

Bıkkınlık ile üstümdeki örtüyü kaldırarak yataktan kalkıp dolabıma doğru ilerlemiştim.

Elbiseleri karıştırırken, ince askılı, dar, mini ve siyah elbisem dikkatimi çekmişti.

Fazla iddialıydı ve Taehyung buna fazlasıyla kızardı.

Tamam doğru karışmaya hakkı yoktu ama hayatımın her anında bir sözü, onayı olan bu insanın fikirlerini önemsiyordum.

"Bilmiyorum.. Siyah mini bir elbisem var, bir de.."

Bir de pileli, mor bir elbisem vardı.

Fazla kapalıydı ne yalan söyleyeyim bana hiç uymuyordu.

"Bir de?"

CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin