Sadece başlarında +18 var fakat soft bir +18 yani okusanızda sıkıntı olmayacak çünkü geçerseniz önemli bir yeri okumamış olacaksınız.
Taehyung lazım olacak dediği an canımın yanacağını çok iyi anlamıştım.
Bir yandan canımı yaksa dahi öte yandan çok narin davranıyordu.
Yeniden içimde hissettiğim doluluk hissine alışmaya başlamıştım.
Taehyung'un dudakları sırtımda gezerken ellerimi hareket ettiremiyordum.
Kemerle ellerimi sırtımda bağlamıştı, ne ellerim ne de ben hareket edebiliyorduk.
Bütün idarenin Taehyung'un üstünde olması hoşuna gidiyordu.
Hoş, hava benim içinde iyiydi fakat dudakları her şeyi mahvediyordu..
"Ahh Taehyung! Hızlan!"
Taehyung'un hızlanması ile gözlerim kaymaya başlamıştı.
Siktir, ben dudakları için hızlanmasını istemiştim!
"Jennie, geliyorum tutmayacağım özür dilerim!"
Doluluk hissi yerini sıcaklığa bırakırken Taehyung kendini yanıma atmıştı.
Neden özür dilemişti?
Elleri bileklerime kayarken dudakları hâlâ sırtımdaydı.
Ellerimi çözdüğü an dünyalar benim olmuştu..
Bileklerimi ovarak ona döndüğümde Taehyung'un terden ıslanmış saçları ve şişmiş dudakları ile karşılaştım.
Tanrım.. İkimizde bitik haldeydik ama o çok yakışıklıydı.
Gözleri hâlâ üzerimde gezerken omzuna vurmuştum.
"Ne o? Hâlâ doyamadın mı bana?"
"Sana hiçbir zaman doyabileceğimi düşünmüyorum.."
Dudaklarını yalayarak söylediği sözler beni güldürmüştü.
Başını yeniden göğsüme gömerek dudaklarını göğsüme sürtmeye başlamıştı.
Sanırım doyumsuz bir bebeğe emzik göstermiştim.
"Taehyung.."
"Şş, sadece öpüyorum."
"Geç oluyor, gitmemiz gerekmez mi?"
Taehyung başını istemeye istemeye kaldırıp camdan dışarı bakmıştı. O bakana kadar havanın karardığını fark etmemiştim bile.
"Çok yağmur yağıyor bu havada gitmemiz imkansız sevgilim. Eğer gidersek motorun tekerlekleri kayar ve biz kaza yaparız."
Gözleri yeniden gözlerime varınca annemin yarın ki söylenmeleri kulaklarımda çınlamaya başlamıştı.
Taehyung elini yanağıma götürüp okşamaya başladığı an bütün dertlerim uçmuştu.
Bunu daha önce sadece annem yapabilmişken şimdi Taehyung bir dokunuşuyla başarıyordu.
"Kalalım burada o zaman.."
"Kalalım sevgilim, göğsüme gelmek ister misin?"
Taehyung'un cümlesini tamamlamasına izin vermeden göğsüne sokulmuştum bile.
Sıcak teni ve kalp atışları, belimde gezen parmakları.. Hepsi bütünüyle mest ediyordu beni.
Saçlarımda hissettiğim dudaklar gülümsetmişti beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfiction"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.