My name is Justin

1.3K 81 3
                                    

Klika se přesunula směrem dolů a ve dveřích se někdo objevil.

,,Ahoj."

Strnula jsem.

,,AHOJ!"zopakoval.

,,A...Ahoj."vykoktala jsem.

,,Ty budeš Madison, moje sestra, že?"

,,J...jo...." přikývla jsem. ,,A...a ty budeš m...můj..."

,,Tvůj bratr Justin."usmál se, jakoby se nic nedělo.

Bylo ticho. Jen jsem na něj přiblble zírala.

,,Chápu," řekl po chvíli, ,,Nejspíš je to pro tebe šok. Jo, pro většinu lidí. Prostě...prostě jsem jen chtěl, aby ses tu zabydlela a mě brala jako obyčejnýho člověka. Šlo by to?"

Kývla jsem.

,,Super."usmál se. ,,Tak já musim. Rád jsem tě poznal. Čau!"

S těmi slovy zmizel ze dveří.

No to mě poser! Justin BIEBER je můj bratr! Co se ještě stane? Poletím raketou na Měsíc? Nikdy jsem mu moc nefandila, ale tohle je fakt šok. OMG, kdyby tady stál Ross Lynch, tak to se mnou švihne vo zem. On je totiž božskej! Mám každé jeho album a písničky v mobilu. Ty jeho blond vlasy a okouzlující úsměv zbožňuju!!!

Z pohledu Justina:

Hodil jsem bundou o zem mého pokoje a rozvalil se na postel. Koukal jsem se do Iphonu, jestli není něco novýho. Nic.

Zavřel jsem oči a usnul.

Z pohledu Madison:

Večeře se podávala v sedm. Měli jsme pečené kuře.

,,Doufám, že máš pečené kuře ráda."pousmála se Pattie.

,,Miluju."zasmála jsem se.

,,A kde je vlastně Justin?"zeptal jsem se po chvilce.

,,Tak vy už jste se stihli seznámit." usmála se Pattie, ,,Usnul. Zrovna mu skončilo turné a je unavený."

,,A to tahle lítá po světě často?"zeptal se táta.

,,Jednou za dva roky."kývla Pattie.

Táta vykulil oči.

,,To mu ta práce ještě nestoupla do hlavy?"

,,Ne...a když si s něčím začne, dám mu přednášku."zasmála se Pattie.

Já osobně jsem si nemyslela, že by v takovém případě pomohla "přednáška".

Dojedla jsem poslední kousek svého kuřete a šla se vysprchovat. Po vynikajícím relaxu jsem se chtěla jít kouknout na televizi. Dávala "Austin & Ally". Jelikož hlavní roli hraje Ross, musela jsem to vidět.

Usadila jsem se na bílou pohovku v obýváku a zapnula televizi. Chvilku to sice trvalo, ale zvládla jsem to. A právě včas!

Zrovna, když to začalo být nejnapínavější, přiběhl Justin, vzal mi ovladač a dal tam fotbal.

,,Hele, co to děláš?!" vyjela jsem po něm.

,,Lásko, Kanada proti Česku! To si nemůžu nechat ujít.

,,Ale já jsem se na něco dívala."

,,No a?" zasmál se. ,,Televize je z mých peněz, což musím podotknout. Až si koupím do svýho pokoje, dívej se třeba do aleluja."

Naštvaně jsem vztala a odešla do svého pokoje. Ze začátku mi přišel milý, ale teď se chová...jako pitomec!

Hodila jsem svým tělem na postel. Tohle se zdálo, jako sen....možná ale, že ty nejlepší sny mají taky konce.

Pak jsem usnula.

He's my brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat