Noční procházka

1K 80 3
                                    

Z pohledu Madison:


Vrátila jsem se zpátky do klubu.

,,Kdes byla tak dlouho?"sjela mě okamžitě Lisa.

,,Sem se zdržela,no."obrátila jsem oči v sloup. ,,Teď jsem tady, neměj starosti."

,,No fajn."kývla Lisa překvapivě v pohodě. ,,Já jen že Tina propadá záchvatům Biebero-manie. A navíc jsem to měla být já, kdo měl stát na tom podiu, sakra! A kde je vůbec Leon?"

,,Jak to mám vědět?"pohadila jsem rameny.

,,To je fakt."

Najednou se ke mě naklonil Tomas a pošeptal mi:,,Ségra má špatnej den. Hned dva kluci na ráz ji odmítají."

Zachychotala jsem se.

A pak jsem se podívala na Lisu. S nepřítomným a přiblblým výrazem čučela na Justina. Pane Bože.

Leon přišel až po dvou dalších písničkách. Jekot fanynek byl tak strašný, že jsem si chtěla do uší nacpat zádky od vína.Když Leon procházel, mrknul na mě, což mě potěšilo. Sednul si zpátky na své místo a ještě dvakrát se na mě podíval. Sakra Madison, přestaň na něj zírat!Když Justin skončil se svým vystoupením a chystal se k odchodu, Tina máem vyskočila na podium. Vsadila bych se, že kdyby se jí to podařilo, zavěsila by se mu za kotník a ječela:,,Neodcházej, vem si mě!"No dobrá, křičela to, ale za kotník se mu pověsit vážně nemohla.

Před klubem jsme zastavili.

,,Kam půjdem teď?"zeptala se Lisa

,,Myslím, že ty nikam, sestřičko."řekl Tomas. ,,V jedenáct máš večerku."

Chtěla jsem se zasmát, ale nechtěla jsem Lisu před Leonem shodit.

,,Já žádnou večerku nemám ty pitomče."rýpla do něj Lisa.

,,No, tak nebo tak, stejně nikam nepůjdeme. Tina dostala záchvat a zřejmě nás ani nevnímá."dodal Tomas a začal Tině mávat dlaní před obličejem. ,,Země volá Tinu."

,,Co je?"vyjela po něm Tina, jakmile zaznamenala Tomasovu dlaň zběsile mávající před jejím obličejem.

,,Nic, já jen že si tak nějak mimo."zasmál se Tomas.

,,Myslím, že půjdu."řekla jsem. ,,Už jsem vážně unavená a zítra je navíc škola. Nepotřebuju zaspat."

,,Máš recht."souhlasil Leon. ,,Půjdeme domů."

,,Doprovoďte nás."navrhla Lisa, která nejspíš chtěla být s Leonem co nejdéle.

,,Super nápad."kývl Tomas na Leona. ,,Aspoň probereme ten zítřejší zápas."

,,Zápas?"nechápavě jsem se podívala.

,,Každej semestr se hraje zápas v basketballe."vysvětlil Leon. ,,Jsou to nejdůležitější zápasy v roce."

,,A vy tam hrajete?"zeptala jsem se.

,,No jasně, Leon je kapitán a nejlepší hráč týmu."odpověděla Lisa ve snaze Leonovi zalichotit.

,,Nepřeháněj."mávl rukou Leon.

,,Je to pravda."utvrzovala se Lisa.

,,Tak jako tak, já sem unavenej."řekl Tomas. ,,Zítra budem muset ještě trénovat a odpoledne je ten zápas...Nejdeme už?"

,,Máš pravdu."přikývl Leon. ,,Jdeme."


Šli jsme směrem k Lisině a Tomasově domu. Já a Lisa jsme šli pár metrů před klukama a povídali si jak jinak než o Rossovi.

He's my brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat