Z pohledu Madison:
Bylo mi jasné, že druhý den budu muset všechno vysvětlit Lise a navíc se jít omluvit Leonovi. A z toho všeho se mi motala hlava. Raději jsem si lehla do postele. Po chvili mě ale probudilo zaklepání na moje francouzské dveře vedoucí na balkón.
Z pohledu Justina:
S Madison jsme byli až do dneška na nože, ale teď....nevím proč, ale mám radost, že jsem jí mohl pomoct. Zítra jí zaplatím ten Disney Channel ať jí udělám radost. Ještě musím Rosse informovat o její zítřejší návštěvě.
Z pohledu Madison:
Zvedla jsem hlavu z polštáře a podívala na ty dveře. To, co jsem tam viděla mi vyrazilo dech-stál tam Leon a klepal na okno. Jak sakra ví, že....
Nicméně vztala jsem a opatrně šla k těm dveřím. Otevřela jsem je....
,,Ahoj Madison."pravil Leon klidně a usmál.
,,A-ahoj."vykoktala jsem. ,,Co tady...a jak víš....."
Leon mě ale přerušil objetím. Krásný, něžným objetím.
,,Musel jsem tě vidět."řekl.
,,Ale jak víš o tom, že....že bydlím tady?"zeptala jsem se nervózně.
,,Víš....po škole jsem ti chtěl všechno vysvětlit. A....sledoval jsem tě. No a zjistil jsem, že tady bydlíš."
Položila jsem si prsty na spánky:,,Pane Bože...."
,,Omlouvám se."řekl Leon.
,,Ne to já bych se měla omluvit."přerušila jsem ho. ,,Jsi naštvaný?"
,,Ne."usmál se Leon. ,,Naprosto tě chápu. A hlavně....jsem rád, že jsem zase s tebou."
Vyrazilo mi to dech. Znovu jsem ho objala.
,,V pohodě?"zeptal se Leon.
,,V pohodě."usmála jsem se a ještě pevněji ho objala.
Chvíli jsme tam tak seděli u mě na posteli a já mu o sobě všechno řekla. Musela jsem mu ukázat pravou část mě.
,,Jsi hrozně zajímavá osoba."usmál se Leon.
Chytil mě za ruku. Já se podívala na naše dlaně a pak vzhlédla k Leonovi. Na jeho tváři hrál úsměv. Nemohla jsem tomu uvěřit.
,,Slib, že o mě nikomu nic neřekneš."pravila jsem.
On se ke mě nahnul a zašeptal mi do ucha:,,Slibuju."
O páe minut později už šel Leon domů.
,,Dobrou noc Mad."řekl naposled a zmizel.
Po jeho odchodu mi někdo zaklepal na dveře.
ČTEŠ
He's my brother
FanfictionMadison Beer (16) byla obyčejnou středoškolskou. Její maminka umřela, když byla Madison ještě dítě a od té doby se její otec Dave Beer nezamiloval. Co když se ale všechno změní a Davova láska nebude jen tak někdo? Justin Bieber (17) slavný, bohatý...