Agent 007

1.2K 71 2
                                    

Z pohledu Madison:

Ahoj Mad. Přijď ke , a brácha čekáme.

Psala mi Lisa. Rychle jsem si přes rameno hodila kabelku a zamířila k hlavními vchodu.

,,Kam to jdete slečno?"

A sakra, Emily.

,,Nikam...."nevěděla jsem co říct. ,,Ven...s Lisou."

,,Takhle?"ukázala na můj večerní Outfit.

,,Nelíbí se ti?"

,,Já jen že je trochu...Výstřední."

,,Tak já jdu, ahoj!"

Rychle jsem za sebou zaklapla dveře. Aby Emily řekla Justinovi kde jsem, to je to poslední, co si momentálně přeju. Sice ho znám jen krátce, ale vsadila bych svoje nejlepší boty, že by jako naschvál přišel do naší "party". Lisa by se naštvala, že jsem jí lhala a vypadala bych jako debil.

Stejně jako ráno jsem musela pčijít k Lisině domu jakoby od náměstí, aby to nebylo podezřelé.

,,Ahoj Liso."usmála jsem se přede dveřmi jejího domu.

,,No konečně."obrátila oči v sloup. ,,To ti to trvalo."

,,Promiń, máma po mě ještě něco chtěla."zalhala jsem. Sakra, už zase!

,,Aha..."přikývla, ,,No jo, matky. Ale teď už valíme, ať stihnem Justina."

,,Spíš Leona."mrknul Tomas, který celou dobu stál za Lisou a já se zasmála.

,,Ty si fakt idiot, víš to?"mírně ho plácla přes hlavu. Tomas po mě hodil pohled jako stejně je to ptavda.

Šli jsme přes město a nakonec jsme zastavili před klubem, kde měl mít Justin vystoupení. Leon už dorazil. Stál tam u vchodu, vedle něj Tina a za ní Violett a Tamy.

,,Čau lidi."pozdravil nás Leon a podíval se na mě a Lisu. ,,Teda holky, vám to ale sluší."

Ucítila jsem, jak mi rudly tváře.

,,Leone jdeme dovnitř!"okřikla Leona Tina, které nejspíš Leonovo lichocení vadilo. ,,Chci stihnout Justina. On je totiž ták sladký...."

Tina vracela úder. Zřejmě si myslela, že bude Leon žárlit nebo co. Jisté je, že se na její háček chytil, vzal ji za ruku a políbil (obrázek vedle).

,,Máme místa hned u pódia."vysvětlil nám Tomas. ,,Tina se bude moct rozplívat pod Jussovejma botama."

Zasmála jsem se jeho poznámce. Tina se mi vůbec nelíbila. Nevím, jestli to bylo jen jejím chováním, nebo i tím, že se vedla za ruku s Leonem.

Vešli jsme do klubu, kde bylo doslova narváno. Sice to byl jen malý klub, ale Justinovi fanynky si nenechali ujít jedinou příležitost ho vidět a omezený počet stolků jim byl šumák. My jsme naštěstí měli místa rezervována. Co mě štvalo, bylo místo našeho stolku. Proč u pódia sakra? No nic, budu si muset vzít ty sluneční brýle a letní klobouk, co tak ladil k mým šatům. Budu sice vypadat divně, ale co už.

,,Už se tak těším!"Tina se zase rozplívala, až jsem se divila, že neposkakuje. Seděla vedle Leona vedle něj já, pak Tomas a Lisa. Na té bylo vidět, že ji štve, že vedle Leona nesedí ona. Měla bych o Leonovi přestat přemýšlet.

O pár minut později se na podiu objevil Justin a jeho fanynky (včetně Tiny) začali jećet, poskovat a tleskat. Histerky...

Justin se posadil na stoličku uprostřed pódia a na kolena si posadil kytaru.

,,Jak se dneska máte?"zeptal se a když přidal úsměv, Tina se div neroztekla. Leon ji instinktivně přitáhl k sobě.

Já se snažila vyhnout Justinovu pohledu. Nechci, aby mě poznal!

,,První písnička je pro všechny zamilovaný."mrknul a koutkem oka se podíval na Tinu.

,,On se na mě podíval!"zaječela a Leona to zřejmě vytáčelo. Určitě v té chvíli litoval, že ty lístky rezervoval a žárlil.

Across the oceans, across the sea....

Justin zpíval písničku, kterou jsem vůbec neznala, jelikož jsem ho nikdy neposlouchala.

Cause everything's gonna be alright....

Tina celou dobu zpívala s ním. No to ne!

Justin skončil s první písničkou a na ve svém nitru doufala, že si mě nevšiml.

,,A teď si dáme One Lesa Lonely Girl!"oznámil, když skončili poslední akordy.

,,OH, jeho OLLG..musím to být já!"rozkřika se nadčeně Tina.

,,Co to je OLLG?"zeptala jsem se nechápavě.

,,Při písničce One Less Lonely Girl Justin vybere jednu dívku, která půjde za ním na podium. "vysvětlila Tina.

Justin začal brnkat na kytaru a zpívat. Zaspíval dvě sloky, potom dostala Tina největší záchvat histerie z čehož jsem usoudila, že si Bieber bude vybírat tu OLLG. Upřímně mě nepřekvapilo, že si vybral Tinu. Byla to nádherná blondýna s dlouhejma nohama, dokonalým úsměvem, hubenou postavou a navíc byla největší blázen do Biebera. Pane bože!

Justin chytil Tinu za ruku a postavil ji na podium. Zpíval jí, hladil ji po tváři a Tina se přestávala ovládat. Bohužel spolu s ní se neovládal ani Leon. Jakmile Justin chytil Tinu kolem ramen a něžně jí odhrnul vlasy z čela, Leon se naštval, nasupěně vztal a dral se přeplněným klubem ven. Sice nevím, co mě to propadlo, ale rozhodla jsem se jít za ním.

,,Musím si odskočit, hned jsem zpátky." pošeptala jsem Lise a rychle vyběhla směrem, kterým šel Leon.

Zahlédla jsem ho, jak zabočil na druhou stranu klubu, přesněji řečeno na menší hřiště, co stálo za klubem (ano, divný místo pro dětské hřiště). Vydala jsem se za ním. Seděl tam na houpačce a líně se pohupoval tam a zpátky. Sedla jsem si na houpačku vedle něj.

,,Proč si odešel?"zeptala jsem se, i když to bylo na první pohled jasný.

,,Tina se poslední dobou chová divně." vysvětlil Leon. ,,I když se mnou chodí, flirtuje s ostatníma klukama. Je jí jedno, jak mi je. A teď mi dala na jevo, že o mě nestojí."

,,Myslím, že si to špatně pochopil." opravila jsem ho. ,,Někdo jako ne Bieber by se nezahazoval se zadanou holkou."

,,Ale ona je jak slepá!"Leon byl naprosto zdrcenej.

,,Neber si to tak." utěšovala jsem ho. ,,To bude dobrý. Tina má možná jen takový období."

,,Nemá." namítl. ,,Je taková pořát, už od doby, co spolu jsme. Myslím, že to nemá cenu. Rozejdu se s ní. Nechci někoho, jako je ona. Chci milou, hodnou, hezkou, usměvavou, vtipnou a ochotnou holku. Někoho....někoho, kdo by mi pomohl, když bych to potřeboval. Někoho...někoho jako jsi ty!"

Začervenala jsem se.

,,Na to, že si tu chvíli, jsi hrozně fajn."usmál se Leon.

,,Ty taky."přikývla jsem.

Bylo ticho.

,,Už se budeme muset vrátit." řekla jsem. ,,Budou nás hledat a kdo ví, co by si mysleli."

,,Mě by to nevadilo."mrknul Leon a když viděl můj překvapený výraz, zasmál se, aby mě uklidnil.

,,Já tady ještě chvíli budu."dodal. ,,Bež kdyžtak dovnitř. Zachvíli přijdu."

,,Dobře."

Už jsem se chystala odejít, když tu na mě Leon zavolal:,,Mad?"

Otočila jsem se:,,No?"

,,Díky."pravil.

S přiblblým úsměvem jsem se vrátila zpátky do klubu.

He's my brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat