Z pohledu Madison:
Lisa byla z Leonova komplimentu natolik mimo, że a ní nebyla ani pořádná řeč. Jen tupě zírala na fotbalový trávník a se zasněným výrazem v obličeji přemýšlela o Leonovi.
Já se snažila alespoň na chvíli odtrhnout svoje myšlenky pryč od Leona. Bohužel to bylo mnohem těžší, než jsem si myslela.
Madison sakra nech toho! Vedle tebe sedí tvoje kámoška, která je do Leona totální blázen. A navíc, Leon je zadanej! Tak si to sakra uvědom a přestaň nad ním kroužit svýma myšlenkama!
Fajn. Po tomhle rozhovoru se sebou samou jsem se cítila klidnější. Do začátku zápasů zbývali ještě tři minuty a tak jsem popadla mobil a sluchátka a pustila si svoji oblíbenou písničku od R5-Pass Me By.O tři minuty později začal zápas. Roztleskávačky, v čele s Tinou, předváděli své sestavy a kreace, přičemž se na hřiště hrnuli hráči naší školy, v čele s Leonem, a hráči školy hostů v čele s nádherným černovlasým klukem.
A začal zápas. Leon okamžitě získal míč a letěl s ním přes celé hřiště. Nikoho nepřekvapí, když řeknu, že získal první bod pro náš tým. Strhl se velký aplaus a Lisa byla mezi prvními a nejhlasitějšími.
Bohužel další minuty už tak slavné nebyli. Hosté srazili Leona při dalším pokusu o bod na zem a míč mu vzali. Poté to dohnal Tomas se svým bodem pro tým, ale hosté znovu bodovali. Takhle to pak šlo ještě dvakrát po sobě.
Nejspíš ani nemusím říkat, že zápas nedopadl dobře. Leon byl zničený, když přišel k nám na tribuny a Tomas na tom nebyl líp.
,,Leone, jsi v pořádku?"vyhrkla hned Lisa.
,,Jo."kývl nepřesvěčivě Leon.
Já se na místo toho koukla na Tomase a poplácala ho po ramenou. On se pokusil o úsměv. Leon se naklonil přes zábradlí tribun a na obličeji se mu objevil výraz vzteku. Přesně takový, jaký měl včera v klubu, když byla Tina s Bieberem na pódiu. Leon na nic nečekal a rozběhl se pod tribuny. Nejspíš to ode mě bylo pošetilé, ale nenápadně a tajně jsem ho následovala.
Spatřila jsem Tinu s tím černovlasým fešákem z týmu hostů. Tina s ním nepřehlédnutelně flirtovala a kluk se zřejmě nebránil.
,,Co to tady sakra děláš?"vyjel Leon na Tinu. ,,A kdo je kurva tohle?"
,,To je Tray."představila Tina toho kluka Leonovi lhostejně a jakoby o nic nešlo. ,,Kapitán týmu těch co vás porazili."
Leon se díval, jakoby Tina spadla z višně.
,,Ty si s ním ale flirtovala!"zařval na ni.
,,No tak se hned nečerti zlato."zakoulela očima Tina. ,,Stejně jsem ti to chtěla říct už dávno."
,,Říct co?"nechápal Leon.
,,Že už s tebou nechci chodit přece."překvapila.
Udivovalo mě to, jakým tónem to řekla. Jakoby o nic nešlo.
,,Cože?"Leon byl na omdlení.
,,Ale no tak Leone."Zasmála se Tina. ,,Copak já můžu chodit s někým jako si ty?"
Leon zřejmě viděl rudě, ale nic neříkal. Jen se otočil a vyběhl že stadionu.Anketa:
Má jít Madison za ním a nebo má raději jít zpět na tribuny?
Pište do komentářů
ČTEŠ
He's my brother
FanfictionMadison Beer (16) byla obyčejnou středoškolskou. Její maminka umřela, když byla Madison ještě dítě a od té doby se její otec Dave Beer nezamiloval. Co když se ale všechno změní a Davova láska nebude jen tak někdo? Justin Bieber (17) slavný, bohatý...