Liar

901 71 1
                                    

Z pohledu Justina:

Nekryl jsem tu holku...jo, Madison! Nekryl jsem ji proto, že by mi jí bylo líto, nebo bych ji snad měl rád. Jen jsem nechtěl, aby se máma trápila. David by určitě byl nervózní, máma taky, Madison by se nejspíš s otcem pohádala a doma by panovalo napětí, což by mámu ještě víc zneklidnilo a to jsem nechtěl. Proto jsem lhal.
A aby toho nebylo málo, lžu i sám sobě a lidem kolem mě. Já jsem vlastně jedna chodící lež. Nalhávám všem kolem mě, že jsem šťastný. A nalhávám sám sobě, že ji nepotřebuju....

Z pohledu Madison:

Ráno probíhalo vlastně na chluo stejně, jako to předešlé. Snažila jsem se být nachystaná co nejrychleji, abych stihla přijít k Lise a Tomasovi co nejrychleji, aby se náhodou nestalo, že by je snad napadlo, jít na město a hledat můj "byt".
,,Zapomněla sis svačinu zlatíčko!"
To na mě volala Emili. Byla jsem tak mimo, že jsem domácí koláč a džus naprosto přehlédla.
,,Oh, děkuju Emili."ťukla jsem se do čela. ,,Mějte se."
,,Ty taky."usmála se.
Byla mnohem milejší, než kdy jindy.
K Lisině domu jsem přeběhla bez větších problémů a zazvonila.
,,Ahoj."objala mě Lisa.
,,Ahoj."oplatila jsem jí pozdrav.
,,Prosím tě, dneska se o pár minut zdržíme. Brácha včera totálně sral na učení a radši vychytával svoje "fotbalové umění", tudíš nemá nachystané ani předměty, ani projekt do občanky."
,,Ségra přehání."ozval se Tomas. ,,Ve skutečnosti nemám projekt, ale učení mám z půlky hotový."
Pousmála jsem se. Udivuje mě, jak Tomas dokáže chrlit jeden vtip za druhým.
,,Slyšela si už tu novou písničku od Rosse?"snažila se Lisa odvést pozornost od Tomase.
,,Se ví, že jo."mrkla jsem. ,,Hned jsem si ji na ITunes stáhla."
,,Že je boží?"rozplívala se.
,,Víc než to."dodala jsem.
,,Je dokonalej."řekli jsme zároveň, čemuž jsme se zasmáli.
Najednou se přiřítil Tomas:,, Už jsem hotovej. Jdeme?"
,,Jasně."kývla jsem a vyrazili jsme. To, co mě však čekalo hned po padesáti metrech naší chůze mě teda rozhodně nepotěšilo......

He's my brotherKde žijí příběhy. Začni objevovat