Piercing

12 2 0
                                    

Sziasztok!

Ismét egy ilyen story time részt hoztam, de egyszerűen muszáj erről beszámolnom.

Jelenleg 2021. június 10. van. És amiről ma írni szeretnék az a piercing.
Ugyanis nekem is lett^^
Persze, lehet mondani/per gondolni, hogy kicsit vagyok ehhez és hasonló. Mert én sem érzem magam elég idősnek hozzá, de régóta nagy álmom volt ez.

A szüleim jobbára rockerek, tele vannak varrva, anyának pedig sok pc-je volt már az évek során. Habár egy ideje már neki sem. Ezért is érthető, hogy engem is érdekelni kezdett ez az egész.
És úgy volt megbeszélve, hogy a 15 születésnapomra kaphatok egy piercing-et. Tudtam, hogy megengedik, mert lényegében az én testem, és amúgyis a fülembe szerettem volna, ami lényegében fülbevaló (habár nem, de lehet annak számítani 😅)
És erről szerettem volna kicsit beszámolni.

Story:

Születésnapom előtt pár héttel kérdezték mit szeretnék szülinapomra. Mire azt feleltem, hogy nem tudom. Általában mindig így van. Mindenem megvan, ami kell a megélhetéshez és a boldogsághoz. Olyanra meg nem szívesen költök, ami lehet hogy hónapokkal vagy évekkel később kellemetlen lesz.

És a nagy agyalás közben eszembe jutott a pc. Tudtam, a szüleim nem ellenzik majd, egyedül talán az iskolába lesz vele baj, de végzős diákként csak nem csapnak ki az utolsó 2-3 hétben 😅
Habár ez sem volt túl könnyű

Iskola:
Az iskolánk egy igazán konzervatív hely... Ha mondhatjuk úgy, jóformán semmit sem szabad. Osztály társaim kaptak fegyelmeztetőt csupán mert felnyiratta a haját lány létére, mert festette a haját vagy a körmét és egyéb.
Általános iskola, én is azt mondom, hogy festett haj, tetoválás és műköröm nem való oda, de hogy meg szabják az ember hajának viseletét vagy hogy milyen ékszert hordhat, szerintem az már sok.
Rajtam kívül 2 osztálytársamnak volt fülpiercingje, és egyikért sem szóltak. Habár, nekik teljesen más mint nekem. Nekik van belőle + egy fülbevaló, nekem meg konkrétan egy fémrúd tetszett meg😅
Ezért az ofővel beszéltem erről a dologról.
Először poénkodott vele, hogy azt nem szbad és hasonló, de a végén közölte, hogy csak vicc volt, nyugodtan tegyek amit jónak látok.
Úgyhogy június 9-én tanítás után elmentünk anyával Pc-t csináltatni. Ő az orrába, én a fülembe.

Lényegében kellett kicsit várni, mert előttünk egy nőt tetováltak. Miután végeztek vele, mi jöttünk. Azaz én... Alapból szimpatikus alak volt a csávó. Olyan tipikus tetovált laza ember, aki biztos abban amit csinál. Ez egy kis ideig megnyugtatott, amíg meg nem szólalt.
Ugyebár, amit én választottam az egy ,,Industrial" piercing volt, és egyből elkezdte mondani, hogy ez a legrosszabb, mert ott mindent át kell bökni és, hogy számításba kell venni minden szöget és ideget. Plusz az is probléma volt, hogy elvileg kicsi a fülem... nos eddig pont az ellenkezőjét mondtam volna, de ezek szerint nem.
Leületetett és oda tett egy adag papírtörlőt a fülem alá. Olyanokkal poénkodott, hogy ,,most kivéresztetlek" meg hasonlók. Kicsit szadista volt a pali, de megértem xd. Ezek után pedig neki állt. Egy üreges tűt szúrt át a fülemen és hát nem éppen kellemes érzés töltött el. Úgy hittem, hogy az adrenalin majd csökkenti a fájdalom érzetet (mert érzéstelenítőt vagy ahhoz hasonlót nem kaptam). Hát nem így volt. Igazán becsülöm a színészeket. Mert olyan élethűen elő tudják adni a fájdalmat.
Még nem üvöltöttem amiatt, mert fájt valamim, de most nem tudtam mást. Hirtelen megindultak a könnyeim és azon kaptam magam, hogy elborul az agyam. Leállt. Kiesett egy-két képkocka. Mire észbe kaptam készen is volt, de eléggé vérzett az egész. Meg szószerint remegve felálltam és annyit mondtam, hogy ,,anya, én most leülök". Vissza gondolva komolyan olyan mintha egy filmben lettem volna...
Ő persze a pc-t tök simán kibírta. Mert orrba más meg elvileg az kevésbé fáj...

❀ Random ❀Where stories live. Discover now