Sziasztok!
Egyre több Disney teóriával találkoztam már, és van köztük pár egészen érdekes darab. Szóval most elhoztam a -többnyire- családokkal kapcsolatos 'teóriákat' ^^
1) Herkules és Kishableány
Egy teória szerint Ariel és Herkules rokonok. Persze, rengeteg rokonos történet van, de ez valóban igaznak tűnhet.
Adottak a görög istenek, Zeusz és Poszeidon, akik testvérek. Zeusz fia Herkules, Poszeidon fia Triton, aki Ariel apja. Így lényegében Herkules Ariel nagybáttya. (ha jól számoltam)2) Szépség és a szörnyeteg és Bambi
Ez egy igazán szomorú teória, miszerint Gaston ölte meg Bambi anyukáját. Gaston egy elismert vadász, és ahogy láthattuk, tényleg nagyon jó benne. Ezen kívül kíméletlen is... És a Szépség és a szörnyeteg elején egy őz iszik a patakból, aki simán lehetett Bambi anyukája.
3) Jégvarázs, Aranyhaj és Tarzan
Talán ez az egyik legösszetettebb. Igazából én tettem össze 2 teóriából...
Első része a Jégvarázs és Aranyhaj. Aranyhaj történetét mindenki ismeri. A királynő varázs virágból készült teát ivott és született egy varázs gyereke aki a hajával tudott gyógyítani és világítani...bla-bla-bla. Deee. Ugyanígy Elsa is különleges varázserővel bír. Miért ne lehetne közös az anyukájuk? Habár a Jégvarázs 2-ben kiderül, hogy Elsának azért van ereje mert az anyja egy Northuldra volt aki Erendélit mentett ezért az erő szellemei erővel áldották meg a gyerekét, de mivan ha csak az első gyerek kapta ezt az áldást (lásd Anna, akinek semmi különleges ereje sincs) és a 2 gyerek (Aranyhaj) a virág miatt lett olyan amilyen. Aranyhaj út közben elveszett (elrabolták) és a két testvér abban a hitben nőtt fel hogy csak ők vannak. Láthatók olyan képek, ahol a Jégvarázsban ott van Aranyhaj a tömegben. (Nem tudom igazi-e vagy szerkesztett de nekem bejött)
BẠN ĐANG ĐỌC
❀ Random ❀
Ngẫu nhiên✾ véleményem egyes témákról ✾ kihívások ✾ legendák ✾ érdekességek ✾ színészek vagy énekesek ismertetője ✾ ,,A TI" könyv tartalma is ebben lesz megtalálható, hogy ne legyen inaktív