Help!
Van egy dolog, amit sosem értettem. Az pedig a filmekkel kapcsolatban az elvárásaim. Úgy gondolom, hogy nem nagyok, teljesen normális keretek között van, mégis soha nem találok egy filmet sem, ami kielégítené az ízlés világom. 🤷♀️
Alap elvárásaim:
❀ Ne legyen dráma!
Persze, semmi bajom a drámákkal, tragédiákkal és egyéb szomorú műfajú/felfokozott érzelmekkel téli filmekkel. De nem nézem őket. Tudom hogy nem bírnám és én, mint örökvidám személy, nem akarom ezzel elrontani a kedvem akár hetekre.
De én is vágyok néha egy szerelmes filmre.👉👈
❗ Nem olyanra, amiben az egyik fél élet-halál között van, nem olyanra, amiben természetfeletti van, és főleg nem olyanra ami bővelkedik megcsalással, idegesítő női hisztivel és túlfűtött, a valóságtól teljesen messze álló +18-as jelebetekkel. ❗
Miért nem találtam még olyan szerelmes filmet, ahol a férfi és a nő teljesen normális módon össze jön, randizgat, össze házasodik és boldogan él? Persze a kisebb viták, amik egy normál ember életében előfordulnak nem zavarnának, de miért nincsenek békés, aranyos romantikus filmek? Amikben tényleg, de tényleg minden Happy???
Ha valaki tud olyat akkor írja meg, egy életre lekötelezne. 🙏❀ A nők...
Hihetetlen, hogy mindig képesek egy tipikus csini csajszit bele dobni a film közepébe.
Itt van elő példának az Útvesztő első része.
Annyira imádom, de komolyan, életem legjobb filmje... LENNE, HA...
A film tök jól indult, volt egy hely, ahova lifttel felküldték a srácokat és lényegében túl kellett élniük. Mondom magamba... Aha, ez lesz az én filmem. Erre felküldenek a sok pasi közé egy csajt. Tipikus vékony csinibabát. És ez az ami irritál... Miért nem maradhattak a fiúk??? Miért??? TT
Annyira rontotta az összképet, hogy fizikálisan fájt, és az ember hiába várja, hogy meghal, az 100% hogy nem ő fog meghalni, hanem egy tucat másik karakter, akiknek amúgy több esélye lett volna ... de mindegy is.Ezért szeretem nagyon pl a Pál utcai fiúk-at. Mind könyvben, mind filmben. Az tökéletes, csak inkább valósághű és viszonylag nyugis. Mondjuk persze kinek mi. Megnéztem volna őket a háborúban vagy valami... Úgy éles helyzetben 😅
De a többi ifjúsági regényhez hasonlítva ez csúcskategóriás!❀ Több infót!
Vannak a tipikus olyan filmek, amik valami tudományos dologra épülnek. Ilyen pl egy történelmi film, egy olyan, ami egy munka köré épül, vagy esetleg egy betegséget dolgoz fel.
Ezekben az a legrosszabb, hogy keveset tud meg az ember. Csak várja és várja az infókat, de alig jön. Szerintem sokkal jobb lenne, hogyha a dolgok miért-je mögé is benézne az ember és nem csak a felszínt érintené. Olyan filmre vágyom, amiből olyan szinten tudok tanulni, mint a Wikipédiábol.
Szeretnék megtudni minden alapot a munkáról, a betegségről, a megtörtént dolgokról és minden másról.
Létezik ilyen?❀ +18 jelenetek
Soha nem értettem, hogy miért kelléke manapság minden filmnek a szeretkezés... Vagy inkább attól jóval távolabb álló dolog.
Ha veszünk pl egy Mátrixot. Annak is, ha emlékeim nem csalnak a 2 részét... Miért???
Annyira jó film lenne. Ha az ember ilyet akar nézni menjen fel pornó oldalakra, ott megtalálja őket nem kis számban, ízlésre szabva...ne pedig itt...
De könyörgöm, miért tesznek akció filmekbe, vígjátékokba, fantasyba és csomó más kategóriás filmbe ilyet? Én már szabályosan kezdek undorodni a nemi élettől, pedig még az ideje is nagyon messze lenne, hogy ilyeneken kelljen agyalnom.
Ugyan ez a horror filmekbe, amiknek a legtöbbjében van egy (általában) szőke Top Model alkatú csajszi, aki rámászik mindenkire aztán ő hullik ki először... Hát igen, azért valami jó mégis van benne:)Igazából rengeteg dologba bele tudok kötni, mert na, azért én is nőből vagyok, de ezeket nem tudom egyszerűen hova tenni.
Ha valaki tud olyan filmeket, amelyre a felsoroltak illenek, ostromozzon meg vele. 🙏
Tényleg hálás lennék 😅👉👈De szerintetek sokat várok el? :((
Mert szerintem simán meg lehetne oldani mindet 🤷♀️Igazából ennek a résznek jobbára csak az volt az értelme, hogy én itt kiéljem magam, és segítséget kérjek a témával kapcsolatban, hátha erre téved valaki:)
KAMU SEDANG MEMBACA
❀ Random ❀
Acak✾ véleményem egyes témákról ✾ kihívások ✾ legendák ✾ érdekességek ✾ színészek vagy énekesek ismertetője ✾ ,,A TI" könyv tartalma is ebben lesz megtalálható, hogy ne legyen inaktív