Fogszabi 2

6 1 10
                                    

Sziasztok!

Az előző részben rengeteg pozitívumot osztottam meg...
Most mindet vissza is vonnám. Egytől egyig.

Sosem szerettem a fogorvosom. Nem mondott el semmit, sosem kérdezett, sosem közvetített és a feladatait sem látta el rendesen, amint kiderült...
Télen vették le a fogszabályzóm. Amikor eljöttünk, azt mondta a doktornő, hogy van rajta kis ragasztó, amit azzal a speckós Elmex fogkrémmel simán el lehet tűntetni... Aha... hónapok óta foltos volt a fogam. Hol hófehér, hol sárgás. Úgy voltunk vele, hogy a fogszabi miatt biztos besárgult, mert nehéz volt tisztítanni, meg biztos a ragasztó is nehezen jön le. Ezért lmentünk anyukám magán fogorvosához, hogy csináljon vele valamit... aki azt mondta, hogy 30 éve nem látott ilyen csúnya fogakat, mert fogzománcom az nincs... 🙃

______________________________________
Tudni kell, hogy a fogak elég összetett dolgok. Ha fehér, az azért van, mert egészséges a fogzománc. Ha sárgás akkor a fogzománc vékony. A fog eredet színe ilyen nagyon csúnya barnássárga, és a rajta lévő rétegek egyre világosabbak.
______________________________________

Nos, ahogy nekem rajta volt a ragasztó, azt mindenféle oldószer nélkül letépték onnan, amit meg nem tudták, azt lecsiszolták. Nem szóltak volna, hogy szar van!!!

És onnan lehet tudni, hogy emiatt nincs rajta zománc, hogy a fogaim pereme hófehér.
Olyan gyönyörű fehér fogaim lehetnének, de az a nő elbaszta az összeset... Próbálta a mostani doki porírozni, de nem jött le semmi. A lánya fogzománc szakértő fogorvos, így neki elküldte és felhívta. Innen tudtuk hogy mekkora szarban vagyunk. A lánya is csak annyit mondott ,,atyaég".

Ha ez mind nem lenne elég, 4 műtét vár rám nyáron.

Mostani doki kérdezte megvannak-e a bölcsesség fogaim. Mondom nincsenek. Mert hogy nincs kibújva. Mondta, hogy lehetséges, hogy megvan csak a foginyben. Viszont fogszabályzás előtt ezt mindenképpen nézni kellett volna. NEM TETTÉK!

Elküldtek gyors röntgenre. Kiderült, hogy megvannak azok, csak az állkapocsba nőve... Amiket sürgősen ki kell műteni, mert görbítik vissza a fogaimat. Mondom az fasza... Jó kis nyár lesz 🙃

A fogszabályzós fogorvosom a szemfogam melletti fogaimat akart kihúzni, csak nem engedtem, mert full egészségesek VOLTAK. -Anyám meg utólag mondta, hogy ezért örül a csökönyös viselkedésemnek.-
Mindez azért, hogy ne kelljen a benőtt fogakkal bajlódni. Persze én ebből nemsokat éreztem. De előtte fehér, egészséges, csak csálé fogaim voltak. És fogszabályzás után kaptam egy valamelyest egyenes, foltos, rossz fogsort nem kis pénzekért.

ÉN NEM EZT KÉRTEM!

Csupán szép mosolyt akartam, több önbizalmat, de ők ezt még rosszabb irányba fordították. Amit SOHA nem fogok megbocsátani...

Ezért aki tervezi a fogszabályzót. Mindenképp menjetek el előtte egy magánrendelésre, mert lehet nem olcsó mulatság, de sokkal jobban jöttök ki belőle, minthogy utána rengeteg pénzbe kerül a hibák javítása. Az én esetemben tényleg csak javítás, mert maximálisan rendbehozni csodával sem lehet.
Köszi élet tényleg :)

Ui.: jelentkezem majd ha javulás történik. Addig is rettegj világ a haragomtól

❀ Random ❀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora