🧡𓃒🧡

19 4 2
                                    

~Team Kakaó~

Nos emberek... Szomorú hírrel jöttem.
Amíg eperkekisasszony nem írt erről is, nekem sem fordult meg a fejemben, de igenis most elő tört a fájdalom.

Van egy barátnőm, akit szintén nagyon régről ismerek.
Jobbára állattenyéssel foglalkoznak (itt faluhelyen nem meglepő).

Jelenleg 5 marhájuk van.
➷ Szélvihar
➹ Jellybean
➷ Csavargó
➹ Milka
➷ Kakaó

Nagyon szereti őket.
Elvan osztva a munka nálunk és az ő része a marhák. Borjú koruk óta velük van, végig kísérte az egész életüket, mintha az anyjuk lenne.
Sokat jártam hozzájuk, kimentem a marhákhoz, igazából náluk tanultam meg, hogy nem bántanak. Sőt jobban félnek mint én.

És elértek életük egy olyan szakaszába, amikor szülővé kell válniuk. Alapból szörnyű, hogy egy idegen Bika hímivar sejtjeit ültetik bele egy marhába... Még nem is ők választják a hímet. De... A Kakaóban nem maradt meg egy sem.

Ezért le fogják vágni! VALAKI ÉRTI EZT? EGY ÉLŐLÉNYT AZÉRT ÖLNEK MEG, MERT NEM TUD GYERMEKET NEMZENI?
Kérdem én... Ez mi?
Mi lenne a világgal, ha minden meddő nőt megölnének? Szerintem egy állat sem külömb... És mi lenne, ha minden embertől elvennék a házikedvencét legyilkolni?
Szerintem szörnyű!

Nem értem hova fajul a világ. És a többi marha? Össze szoktak, együtt nőttek fel. És csak úgy elviszik az egyiket?

EGYSZERŰEN NEM VAGYOK KÉPES FELFOGNI, HOGY MI FOLYIK ITT. Sokszor háborodtam már fel ezen. Fel is ajánlottam a pincét, hogy eldugjuk a marhát. De sajnos nem áll jogukban.

Kíváncsi vagyok, nektek mi erről a véleményetek.
Egy állatot, csak azért levágni, mert nem képes borjazni? (azt hiszem ezt így használják)
Szomorú, hogy mit művelünk:((

❀ Random ❀Où les histoires vivent. Découvrez maintenant