Encanto teóriám

13 5 32
                                    

ELŐRE SZÓLOK, HOGY AKI NEM SZERETNÉ LEROMBOLNI ERRŐL A CSODÁLATOS MESÉRŐL ALKOTOTT KÉPET A FEJÉBEN, AZ NE OLVASSA EL XD

Kezdet:

Nos, első sorban arról írnák, hogy hogyan indult el ez az egész.

Édesapámmal és az öcsémmel vacsoráztunk, és szóba jöttek a latin maffiák.
Apa mindig is imáda az ilyen filmeket (velem ellentétben), de magát a témát én is érdekesnek tartottam, ezért szívesen beszélgettem erről vele.
Felsorolt több maffia fejet, drogbárót és hasonló 'foglalkozású' urakat, és róluk mesélt. És megcsapta a fülem egy igazán érdekes név. Joaquín Guzmán. (Mexikói drogbáró)

És innen indultak a furcsábbnál furcsább feltételezéseim. MARIANO!!!!

Megfigyelések:

1. Mariano és családja nem kis vagyonnal rendelkezik. Ezt több dolog is alátámasztja a mesében, köztük a házasság felvetése is.

2. Ott a Guzman név. Mariano miért ne lehetne a drogbáró Guzman előde/utóda (ugyebár ez attól függ, hogy az ember úgy nézi, hogy az Encanto előbb játszódik a jelenkornál vagy egy későbbi visszafejlődött világban vagy esetleg a jelen korben egy társadalmilag visszamaradott falucskában).

3. Azt is tudjuk, hogy enneak a Joaquín-nak baromi sok gyereke született. Ha Mariano nem az elődje akkor az utóda és simán lehet eltitkolt gyereke.

Persze ez is csak egy felvetés, mert időben nehéz lenne elhelyezni.

4. Maga az Encanto is egy valós helyszínen játszódik. Igyekeztem utána nézni, de megosztó véleményeket találtam azzal kapcsolatban, hogy egy Mexikói vagy egy Kolumbiai helyszín a valóságban.

Mivan ha... :

Mivan ha igazából az egész Encanto dolog egy drog miatt van.
Gondoljunk bele... kicsit beszívtak, ezért azt hiszik, hogy szuper képseeégük van. Antoniot az elején avatják be az egészbe (akkor kapja az első adagot), amitől azt haluzza, hogy beszélnek az állatok:)

Míg a szer hatása alatt vannak, ott az Encanto, a csodálatos Casita, ám amint kimegy a szer, jön a félelem, a romos ház és a sok baj.
A végén újra minden happy, mert hozzájutnak ahhoz a szerhez.

Lehet Mirabelnek rosszul hatott a drog és ő negatív dolgokat lát. Lehet Abuela ezért haragszik rá...
Valamint ott van Abuela.
Az Encanto akkor kezdődött, amikor meghalt a férje. Ott maradt egyedül 3 gyerekkel, így nem is csoda, hogy ezekhez a szerekhez fordult. És nem csoda, hogy a gyerekeknek is jutott bőven.

Isabella és Mariano házassága pedig tökéletes lenne arra, hogy mégtöbb szerhez jussanak. Végül is Isa növényeket növeszt :)

Ezt az egészet madartejestej -el agyaltuk ki a buszon és az iskolában így az övé is az érdem eme fantasztikus sztori miatt.

Szerintetek ez mennyire elgondolkodtató? Mennyire lehet igaz? Túl sok a véletlen egybeesés...



BTW... ez egy februári rész lett volna, most nézem, hogy van egy ilyen megírva.

❀ Random ❀Onde histórias criam vida. Descubra agora