Sziasztok!
Gondoltam hozok egy kis élmény beszámolót a mai napról^^2021. szeptember 1. van. Ma volt az első napom a gimibe.
Igazából magasról tettem rá a nyár alatt és semmi izgalom nem volt bennem. Úgy voltam vele, hogy jöjjön aminek jönnie kell, bármi is lesz túlélem. Nos azért ez nem volt ilyen könnyű.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aki ismer az tudja, hogy az univerzum gyakran próbál keresztbe tenni nekem.
Reggel nagyon rossz hangulatban keltem. Fáradt voltam és fáztam, de felre tettem a reggeli hisztim. Gondoltam csinosan felöltözök, alkalomhoz illően. Azt hittem a szoknyával lesz bajom... De kivételesen nem azzal volt. Olyan szépen elpakoltam a ruháimat pár hete, hogy semmit sem talalok. Így apa rohanhatott anya tesójához aki adott kölcsön ünneplő felsőt. Addig megcsináltam a hajam, a reggelim és ebédem össze raktam. És amikor indultunk volna a váltó cipőmet hagytam itthon.
|Minden elismerésem azoké a nőké akik képesek egész nap vagy csak órákat magassarkúban tölteni 🙏|Viszont amikor túl voltam ezen, minden rendbe jött. Mivel később volt az évnyitó nem busszal mentem hanem apa vitt be. Így az úton ellátott minden féle jó tanáccsal és én is őt 😅
Oda érve pont össze futottam egy tanárral aki lelkesen bekísért és eligazított. Az első emeleten volt a termünk. Egész jó kis helyen. És vannak azok a tipikus Hollywood-i filmek, ahol belép az új diák az iskolába és mindenki őt nézi és össze súgnak meg hasonló... Na ez rohadtul nem így volt (hála a jó égnek). 🙏
Bementem és néhányan rám néztek, de csak olyan szinten, hogy jött valaki. Meg mert mellettem volt a tanító nénike hehe.A tanteremben volt tipikus filmes hangulat. Bementem és nem tudtam köszönni. De tényleg 😂
Bevágódtam az első padsorban az ablak mellé és egyszer csak oda jön egy lány, hogy ide ülhet-e. Természetesen örültem neki, mert magamtól nem lett volna bátorságom hozzá. És lényegében az egész napot azzal a lánnyal töltöttem. Vele mentem le évnyitóra. Ami esküszöm jó volt. Nem húzta a szót az igazgató, gyorsan lezavarta.
Nekünk 0-as diákoknak ki kellett állni sorba és a végzősök feltűzték az iskolai kitűzőnket. Nem tudom... Olyan mámoros hangulat fogott el. Büszke voltam, hogy felvettek, ott állhatok és olyan volt mint egy valóra vált álom. Csak mosolyogtam.
A nap folyamán az idősebbek többször is bejöttek. Nagyon aranyosak voltak, kérdezték, hogy hogy érezzük itt magunkat, hogy vagyunk és hasonló. És ez az amire szükségem volt. Kedves emberekre. Sugároztak ők is ahogy én szoktam😂Az osztály is tele van színes egyéniségekkel, nagyon sokszínűek vagyunk, de ami meglepett, hogy nálunk sem ment a susmogás egymásról. Egyszerűen megvoltunk.
Megkaptuk az órarendet, a tankönyveket. Szó esett a házi rendről, a szeptemberi programokról és kaptunk pár jótanácsot is. A végén pedig játszottunk. *konkréten WC papírral kellett dobálózni xd*Amennyire féltem az elején, most olyan nyugodt vagyok, és bár az első tanítási napot (azaz a holnapit) ki kell hagynom fogszabályzás miatt, úgy érzem jó évem lesz. Már ha nem üt be a drága vírus:)
Ezzel az egésszel lényegében azt szerettem volna, hogy sosem az lesz amit az ember eltervez/elképzel. De mindig minden jó lesz és aki még tovább tanulás előtt áll annak üzenem, hogy semmitől sem kell félni, mert ha ti lesztek ott a kicsik akkor ti lesztek a cuki kedvencek xd
ESTÁS LEYENDO
❀ Random ❀
De Todo✾ véleményem egyes témákról ✾ kihívások ✾ legendák ✾ érdekességek ✾ színészek vagy énekesek ismertetője ✾ ,,A TI" könyv tartalma is ebben lesz megtalálható, hogy ne legyen inaktív