?

38 2 0
                                    

Nastavak...

Ja:"Samo zatraži."
J:"Molim te..."
Ja:"Sta?"
J:"Zadovolji me."
Isti trenutak sam stavio oba prsta u nju dok sam slusao njeno stenjanje i gledao kako grize usne....

"Ah Dzejn... šta mi radiš."
Dž:"Mislim da ti ništa ne radim"-rekla je i gledala me onim zavodničkim pogledom.Jebeno bih je sad uzeo da mogu.
Ubrzao sam pokrete prstima i išao sve dublje dok je dolazila do vazduha.
Dž:"Nežnijee!"
Kad ona moze da ne sluša,mogu i ja.
Nisam usporavao,išao sam istim tempom sve dok nije svršila,onda sam prišao njenim usnama i poljubio je grizeći joj donju usnu.
Ja:"Jel' prijalo srce?"
Dž:"Da..."
Toliko imam želju i da vodim ljubav s njom i da je jebem,ali ne dok je u ovom stanju,želim da je trezna dok sve to radim s njom i njoj.
Poljubio sam je u čelo i krenuo ka svojoj sobi.
Dž:"Gde ćeš?"
Ja:"U sobu,odmori se"
Dž:"Lezi sa mnom..."
Izmamila mi je osmeh a ja sam dosao do nje u krevet,pokrio nas i zagrlio je.

Ja:"Sledeći put me slušaj Džejn ako ti kažem nešto. Jasno?"
Dž:"M..ne.."
Ja:"Ma daj Dzejn,jel treba da se raspravljamo? Je li?"
-Pitao sam dva puta ali nije odgovarala,onda sam shvatio da su joj zatvorene oči i da je zaspala.Nije ni čudo...
Uskoro sam i ja zaspao razmišljajući o onom svom glupom polubratu,ako se može reći da jeste....

Izvinjavam se što je kratko...nemam inspiracije...možsa tek od sledeće godine...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Samo prijatelji"Where stories live. Discover now