Svadja

114 15 3
                                    

Lepo smo se proveli. Bili smo u nekom baru ali nije bilo previse bucno i nepristojno. Kada me je poljubio tamo kod auta pomislila sam da je takav tip momaka za provode i alkohole.

Medjutim nije bilo tako. Bio je veoma zabavan, saljiv i nije pio toliko. Bio je prilicno koliko mi se cinilo bas samouveren.

Nebitno dobar je momak. Mislim da cemo nastaviti da se vidjamo. Kao prijatelji. Poljubac je bio greska tako da to zaboravljam.

Odvezao me je do kuce i ovaj put poljubio u obraz i pozeleo laku noc.

{Noel}

Gde je dosad. 00.10 je. Šta ako joj se nesto desilo?! Šta ako ju je onaj mangup povredio?!
Ne...
Rekao sam joj! Toliko sam se uplasio da joj se nesto desilo kad je odjednom ugledam kako ulazi.

{Jane.}

Ušla sam i ugledam Noela budnog.
Vidim da je prilicno nervozan, besan i uplasen.Vidim da je 00.10. Cekao me je . Mora da se zabrinuo . Ali mogu sama da se brinem o sebi. Ne treba mi dadilja.

{Noel}

"Zašto, dodjavola kasniš, ha?"

"Samo deset minuta, ne kasnim sat vremena. Dok smo se pozdravljali i..."

"Nemoj ti meni " dok smo se pozdravljali" . Nemas pojma koliko sam se zabrinuo da ti se nesto desilo."- prekidam joj recenicu i u besu.

"Eeh. Dosta vise! Samo vičeš. Mi nismo bili ovakvi pre nego sto si upoznao Silviju i mene zapostavio.
Sedela sam kuci cekajuci tebe. Vracao si se kasno i brinula sam se. Jel vidis sad kako je meni bilo. Jedno odlucim da izadjem a ti praviš dramu".- ja pravim dramu?

"Znači izašla si samo da bi me naucila lekcijom i kako bi mi pokazala kako si se osećala?! Eej! Nije isto, Jane. Ti si žensko i imam svakakvih momaka napolju koji samo iskorišćavaju devojke poput tebe."- poput tebe? Nisam trebao to da kazem ali sam delimicno u pravu.

"Hhh...dobro... neka bude...ja sam jedna glupača koja se prima na sve i ne zna da brine o sebi. I da ti kazem nesto... Kako ti budes izlazio sa tvojom devojkom tako cu i ja sa Aleksom."
- Aleksom? Znaci tako se zove. Ne mogu da podnesem da izgovara njegovo ime i izlazi sa njim.

"Jel? Kakav je ono bio poljubac aa? Niste se ni upoznali a vec se ljubite!?" vec sam bio na ivici besa.

Samo sam cuo zvuk šamara.

Oči su joj bile pune suza i razočarenja.

{Jane}
Kako moze tako nesto da kaze?!!
Ne verujem . Nisam mogla vise da izdrzim to.

Moja ruka se podigla i čuo se šamar.

Bila sam toliko...povredjena..
Zar drug to da mi kaze...kojj je uvek bio uz mene.
Kao da me ne zna. Znaci ljubim se sa svakim koji naidje?!

Pogledala sam ga sa suzama u očima i posegnula za mojom sobom. povukao me je za ruku.

"Nisam tako mislio..."

"Ma pusti. Znam ja vrlo dobro šta si mislio."

Trgnem svoju ruku iz njegove i udjem u sobu.

{Noel}

Nisam uspeo da je zaustavim.Svadjali smo. Po drugi put.

I dalje sam besan i povredjen.

Izlazim iz kuće, sedam na motor i odlazim.

{Jane}

Čujem samo zvuk zalupljenih vrata. Otišao je.
Stavljam svoje lice na jastuk i plačem, plačem sve dok ne iscedim i kap poslednje suze....

"Samo prijatelji"Where stories live. Discover now