Ozbiljna povreda

99 14 31
                                    

-...je onesvescenu.Ne..!

{Jane}

Otvaram frizider kada mi se jedno pomuti pred ocima ,padam i udaram se o ivicu stola nakon cega nastane mrtvi mrak.

{Noel}

Ne,ne. Jane! Udaram je nezno po obrazima i pokusavam da je probudim. Dizem joj glavu u moja krila kada osetim nesto toplo i tecno.
Krv. O moj boze! Ne....

Uzimam brzo telefon i zovem hitnu pomoc.

Molim te samo budi dobro- govorim joj dok mi suze teku. 

Ne mogu sada da te izgubim,sad kada sam te nasao,kad si moja.Nemoj mi to raditi.

{.....}

Nakon 15 minuta dolazi hitna.
Ulecu unutra i stavljaju je na nosila.

Unose je u vozilo i ja ulazim za njima.

Stacljaju joj aparate za disanje,ubrizgavaju nesto....boze....

"Da li ce biti dobro?- ispitivam ih ali mi ne odgovaraju.

"Dodjavola hoce li biti okej?!" - pocinjem da vicem i ne mogu da smirim ovu tugu i razarenost u meni.

"Smirite se,vikanjem ne postizete nista,samo ubacujete negativnu energiju."- govori mi jedan od njih.

Hvatam se za glavu i...besan sam na sebe. Kako nisam cuo kada je ustala,zasto nisam bio pored nje tad?!

Uff!

{.....}

Stizemo u bolnicu kada je brzo odvode u sobu i zavrsavaju potrebne mere. Zelim i ja da udjem.

"Molimo vas da sacekate ispred dok se situacija ne umiri."- pokazuje mi da sednem ispred.

Covece!

Sedim.
Cupkam nogom i cupam se po kosi,tako sam jebeno bespomocan!

Zasto nisam ja tamk umesto nje? Zasto?

{.....}

Nakon pola sata izlaze iz sobe.
Ugledaju me i prilaze.

"Sta ste joj vi?"

"Cimer i drug,kao brat.Mozete mi reci sta god treba da znam."- rekao sam jer mi drugacije ne bi rekli nista.

"Ovako.Gospodjicino stanje je za sada stabilno...-"

Sta mu znaci to "za sad"?! Poludecu!

"No ne mozemo biti sigurni jos sve dok se ne probudi. Zadobila je bas jak udarac u glavu prilikom pada.Moze da ostanu posledice nakon toga.To je to za sada.Nadajmo se da je otporna devojka i da ce prebroditi.Brz oporavak."

"Hvala Vam.Mogu li da je vidim?"

"Mozete,ali samo 5 minuta."

"Vazi."

Ulazim unutra i ugledam je kako spava.Na intezivnoj.

"Toliko te volim Jane...Toliko...zivot bih dao za jedan tvoj osmeh...Molim te probudi se..molim te...ne znam sta cu bez tebe u zivotu...ti si moje jutro,moj dan,moja noc,moj dah..."

Drzim je za njenu neznu ruku i milujem je po kosi.Prelepa je.Jedina moja.

Osetim da je pomerila prst.
Bozee.Pocinjem da se smejem od srece kad u trenutku cujem neko pistanje i potom cujem doktore kako trce ka njoj i govore mi da izadjem.

Izlazim sav bespomocan.

{Jane.}

Vidim mrak....i jednu tacku svetlosti..prilazim joj i ugledam Noela.Trcim ka njemu i grlim ga zatvarajuci oci.

Otvaram oci ali ga nema. Otisao je.
Ne...ne mogu bez tebe...molim tee vrati se.!

Necu da zivim bez njega. Prepustam se tami i mraku.Odlazim ali mi nesto ne da. Opet ga ugledam pored sebe.

"Samo se probudi.Ostalo nije bitno."- cujem njegove reci nakon cega nestaje potpuno.

Otvaram oci.

{.....}

Bidim doktore naspram mene i jos nekoga ali mi je mutno.

Ne osecam se dobro.

"Sta se desilo?- pitam.

{Noel}

"Sta se desilo?"- cujem njene reci i presrecan joj prilazim hvatajuci  je za ruku.

"Hvala Bogu."- govorim joj.

Osecam kako nezno izvlaci svoju ruku iz moje. Ne razumem.

"Ko si ti?"- Ne! Samo to ne!

Prilazim doktorima i upitno ih pogledam.

"Posledica."- odgovaraju mi.

"Sta se desilo?!"- cujem njene besne reci.

" Imala si jednu nezgodu pritom si dobila ozbiljnu povredu.Izgubila si secanje."

{Jane}

Sta se desava?
Kakva nezgoda?
Kakvo gubljenje secanja?
Ko je on uopste?

Osecam kako mi glava puca i ne osecam nista.

"Ja....zelala bih da se odmorim malo."- govorim nakon cega zatvaram oci i tonem u duboki san.Ne mogu sad da se nosim sa svime time u zivotu.

{.....}

{Noel}

Izlazim napolje nakon njenih reci i sedam.

Kako se to desilo?

Ne verujem i samo razmisljam o tome kako cemo nastaviti zajedno ako me se vise ne seca......?

"Samo prijatelji"Where stories live. Discover now