"Oces da popijes nesto?"- pita me dok odlazi do kuhinje.
"Ja hocu tebe."
.....
{Noel}
Okrecem je ka sebi i pocinjem da je ljubim.Dodjavola koliko mi je nedostajala.
"Volim te."- govorim joj nakon sto se odvojim od nje drzeci je za obraze.
"Volim i ja tebe."- izgovara gledajuci me u oci.
"Vratices se u nas stan."
"Izvini?"
"Nemoj da se svadjamo oko toga.Vracas se u stan."
"Vidi Noele...Ovde sam nasla posao,imam stan i na svojim nogama sam.Navikla sam se ovde.I mnogo je daleko od svih uspomena."
"Jane...kakve uspomene? Sta pricas?"
"Ne zelim da se susrecem sa svime.S tim gradom,stanom,Silvijom...Sve me samo podseca i povredjuje.Mozda nista od toga nije trebalo sa se desi..."
"Od kojega Jane??"
"Ja,ti...Mi...."
Ne verujem sta govori.
"Hoces da kazes da je bilo pogresno i da se kajes...?Upravo si mi rekla da me volis!"- pravim korak unazad.
"I volim te.U to nemoj nikada da sumnjas.Umrla bih za tebe.Ali jednostavno postoje neke stvari u zivotu koje ne mogu da predjem..."
"Kao na primer?!"- stvari?
"Sta je sa Silvijom? Mislis da je prestala da te voli?! Da je sve zaboravila?! Da nece pokusati da se pomiri?! Jos uvek te voli,njeno srce je slomljeno zbog mene...-"
Brzo joj prilazim i ucutkavam je poljupcem.Drzim je za strukove i ljubim.Kada osetim da krece da me ljubi zeljnije,odvajam se i osetim njen zbunjujuci pogled.
"Ako mislis da je sve to sto si rekla nepravedno ,zasto me onda ljubis?"
"Dodjavola! Zasto mi toliko otezavas?!
Vidis da sam izmedju.Toliko sam zaljubljena u tebe ali ne zelim da povredim...""Samo mi se prepusti Jane....Sve ce biti u redu.Ja sam tu."-grlim je."Ujutru cemo krenuti."
"Dodji."- hvata me za ruku i vodi.Ulazimo u njenu sobu i legne na krevet pokazivajuvi rukom pored sebe.Da legenem i ja.
Legao sam okrenut prema njoj.Sklanjam joj pramen i gledam te njene prelepe kafene oci.
Naglo osetim njenu nogu izmedju mojih i njenu ruku iza mojih ledja dok se privija uz mene.
"Hladno mi je..."
-uzimam cebe i pokrivam nas."Ljubavi moja...."-govorim joj dok joj ljubim teme.
Odvaja glavu od mojih grudi,gleda me nekoliko sekundi i pocinje da me ljubi.Nikad nije sita,kao ni ja.Nje nikada necu biti.
Otkriva nas i odjednom se nalazi na meni,sedi na meni i ljubi me.
"Jesi okej?"-jedva dolazim do reci.
Gleda me i stavlja pramen iza uveta svojim neznim tankim prstima.
"Da,da.Samo sam te se uzelela."
"Imacemo mnogo vremena za uzeljavanje,ne brini."-nasmejem joj se nakon cega nastavim da je ljubim.
~~~~~~~~~~~~~~
Budim se i krecem polubudan da je zagrlim kada osetim samo jastuka.Otvaram oci skroz i vidim da je nema.
Ne opet!
Obucem se i krenem da je trazim po kuci ali se na kraju vratim u kuhinju i ugledam parce papira.Pismance.....