{Jane}
Jutro je.
Probudio me je jutarnji zrak koji ne volim.Tek je 8.00 ujutru.
Više volim da spavam do 11.Ustala sam iz kreveta raščupane kose i prvo što sam uradila bilo je da sam stavila da kuvam nudle.
Onda sam se umila i sredila kada sam odlučila da proverim da li Noel spava.
Ušla sam u njegovu sobu kroz odškrinuta vrata.
Nije ga bilo u sobi.
Verovatno opet traga za poslomImao je posao ali ga je zbog svadje sa kolegom izgubio.Od tada traži novi ali nikako da ga nadje.
Zar nije dovoljno što ja radim?
Tu sam za njega i imamo sve što nam treba.Ne znam šta više treba.
Nebitno. Sela sam za sto, stavila začin u nudle i uzela telefon u ruke dok jedem.
Uključila internet kada mi je stigla poruka od nekoga na instagramu.
Zvao se Aleksa.
"Ćao, želim da ti kažem da si prelepa. Hoćeš da se upoznamo?"
Iskreno ne volim da se upoznajem po društvenim mrežama ali možda samo ovaj put.
U poslednje vreme se ne družim ni sa Noelom ili nekim drugim.
Hem zabaviću se.
Nemam ništa da izgubim.Odgovaram.
"Pa upoznajmo se;) ".
"Važi. Onda sutra navečer dolazim po tebe.Pošalji adresu."
"Šaljem ulicu a ti me pronadji;) "
"Oke, lepotice."
Otišla sam na njegov profil i bidela da je veoma lep. Stas, plava kosa, braon oči i lep osmeh.
Bože kakvo će to biti upoznavanje?
Nakon što sam jela obukla sam se i krenula na posao. Radim u poslastičarnici tokom leta a zimi po restoranima.
Kada sam završila posao otišla sam malo u šoping u nameri da kupim nešto za večeras jer se konačno upoznajem sa Noelovom devojkom-Silvijom.
Doći će kod nas u stan.
Spremila sam večeru, lepo se obukla i čekala goste.
Čula sam kucanje.
Došli su.Otvorila sam vrata i ugledala malo nižu devojku Noeleve visine, sa crnom kosom do ramena,smedjim očima, vitkom linijom i osmehom na licu.
Bila je veoma lepa
Možda i lepša od mene.Pružila sam joj ruku.
"Jane - Noelova drugarica i cimerica. Drago mi je."
"Silvija. I meni je. Mislim konačno upoznajem njegovu drugaricu o kojoj mi toliko priča."
"Nadam se sve najbolje."- nasmejala sam se.
"Naravno."
Hmm...
"Pa izvolite udjite. Nemojte stajati.
Spremila sam večeru.""Nisi trebala."- rekao je tiho.
"Svakako nećemo dugo pošto Silvija treba da se vrati kući do 22.00."Seli smo, večerali a nakon večere seli da razgovaramo i da se upoznajemo.
"I ? Jel radiš negde ili?"- upitala sam je.
"Ne.. završavam zadnju godinu fakulteta. Idem na pravo. Za advokata."
"Vau. Svaka čast. Mora da je naporno."
"Ništa nije naporno ako to želiš i voliš."
"Da..Koliko imaš godina?"
"Izvini sad te toliko zapitkujem...""Ma ništa meni je drago što se upoznajemo i što deliš svog druga sa mnom"- rekla je smejući se dok ga je štipnula za obraz.
"Imam 19 godina."Hh...dve godine mladja od Noela a jednu od mene.
Iskreno svidela mi se ali nisam navikla baš da ga delim i da gubim vreme dok je on s njom.
Dobra je devojka.Ako je on srećan i ja sam.Tipično.
Polako su ustajali i krenuli ka vratima a ja za njima.
" Pa još jednom mi je drago da sam te upoznala. Od sad ćemo se češće vidjati." - nasmejala se i zagrlila me.
"Naravno."- i u trenutku pogledala Noela.
"Hvala ti za sve večeras. Bilo je prelepo. Ispratiću Silviju kući i vraćam se."
" Važi."
Krenuli su, mahnula sam im izdaleka i ušla unutra.
Osećala sam se čudno, naporno.
Legla sam na krevet i razmišljala o onom tipu Aleksi...