Krenuli smo nakon cega sam ugledao auto koji je vozio pored nas i rekao da stanemo ...
Bio je to crni auto iz kojeg je izlazio opet onaj tip. Jebote hoces li prestati da me uhodis?Nisi mi rodjak,ti si niko za mene.
K:"Gle opet se srećemo,moj dragi polubrate."
Silazim sa motora,drzeci Jane sto blize meni.
Ja:" Vidi,čoveče što se nazivas mojim polubratom,ne pojavljuj mi se pred oci vise.Ne razumem sta hoces od mene,samo fuck off,okej?"
K:"Ah,ali ja sam imao druge namere.Daj Noele,samo želim da se upoznamo,da radis u mojoj firmi jer imas vrlo potencijala za to,cuo sam da si najbolji po pitanju rada u firmama.S obzirom da smo polubraca,zasto ne bismo radili zajedno.I...jedna trecina firme je tvoja,jedna moja a treca ne znam,dao je nama nepoznatoj osobi."
Ja:"Nisi li mi mogao reci da se sutra nadjemo i pricamo vec si mi presekao put u sred 3 sata ujutru?"
K:"Treba da potpises ugovor ujutru,moram da podnesem tvoj odgovor ljudima s kojim radim,nisam mogao da cekam.Pa?"
Ja:"Dodjavola doci cu ujutru,posalji mi adresu.A sad bih molio da se sklonis sa puta jer ako nisi primetio,sa devojkom sam i krenuli smo kući."
K:"Naravno Noele."
Ubrzo se sklonio a mi smo.nastavili do stana.
Ne svidja mi se taj lik.*****
Ulazim u stan drzeci nju u svom narucju i spustajuci je na krevet.Nagnem se iznad nje dok joj mazim obrazi i sklanjam njene pramenove.
Gleda me polubudna svojim smedjim ocima a mene to previse zaboli.Njen pogleda sadrzi mnogo bola.!Malo ljubavniji(ili hot nmp) deo,ko ne zeli nek ne čita.!
Ja:"Nemoj...nemoj da me gledas tako Jane."
J:" Noele...molim te..."
Ja:"Šta želiš?"
J:" Da me ljubis...Toliko te zelim,molim te."
Ugh to njeno "molim te" dok je pijana.
Ja:"Do pre pola sata si me udarala i vredjala...a sad zelis da te ljubim...zasto bih?"
J:"Ti i jesi kreten,zasto bih ja tebe molila?"- nisam shvatio to dok nije povukla moj vrat ka sebi i krenula da ljubi moje usne.Sve grublje i jače.
Onda se okrenula da bude iznad mene dok je sedela gde nije trebalo jer me je dodjavola napalila time previse,i pocela da mi ljubi vrat,sporo,nezno...svojim usnama koje su otrov za mene...Nisam ni znao da otrov moze biti toliko sladak i za poželeti još.Ljubila je moje usne,vrat,dok je bila na mom telu i ahh!
Samo je sisla sa mene i gledala me na krevtu tako punog zelje za njom.
J:"Sledeci put kad ne budes hteo da ispunis to sto trazim,to ce se desiti,bices napaljen i ostavljen.Zelim ti laku noc Noele."
Mala zna da se igra.Okej koji mi je? Imam svakakve misli kao da je ona devojka koju sam upoznao i koja je svaku noc sa mnom a ne dugogodisnja drugarica.To je moja Jane,ali njeno ponasanje me izludjuje,ona me izludjuje,ne mogu se ponasati nezno prema njoj ako me izaziva.
Otisla je u drugu sobu ,daleko od mene.
Krenuo sam ka toj sobi i cuo njeno "mmm".
Polako sam otvorio vrata da me ne cuje,lezala je na krevetu zatvorenih ociju dok grize usne i izvija svoje telo na svaku novu pomisao.Zamislja neke fantazije sa mnom,jel moguce? Ali ne dodiruje sebe...zeli mene da to radim.Zaboga! Sta radis Jane? Teras me da svasta uradim.
Pridjem krevetu brzinski,lezim iznad nje,ruke joj drzim iznad glave a svoje usne grubo zarobim sa njenim dok su jok oci jos zatvorene.Istog trenutka zaustavim poljubac i pogledam u njene jos uvek zatvorene oči i slusam njeno ubrzano disanje.
Ja:"Zamisljas me Jane?"
Samo je slabo klimnula glavom i disala nenormalno uzbudjeno.
Prisao sam njenom uvetu mojim toplim dahom i dubokim glasom rekao:" Mislila si da neću poći za tobom? Nestala si iz sobe,ostavila me onakvog i onda cujem tvoje "mmm" dok zelis da te ja zadovoljim.Jane...koga glumis?"Ruke sam joj pustio nakon poljupca,mislio sam da ce da nastavi da me ljubi ali je svojom rukom krenula niz svoj stomak,pa do prostora izmedju svojih nogu da se zadovolji.
Vratio sam joj ruke iznad glave i drzao ih svojom jednom,dok sam drugom krenuo prema centru njenog napaljenog dela tela.
Ja:"Samo zatraži."
J:"Molim te..."
Ja:"Sta?"
J:"Zadovolji me."
Isti trenutak sam stavio oba prsta u nju dok sam slusao njeno stenjanje i gledao kako grize usne....Yo im sorry sto nisam izbacilaa,stoji vec dugo haha. Komentarisitee deoo.
#Comm&vote