"Zelim ti sve najgore!"

59 6 12
                                    

"Daj Noah...-" - bivam prekinuta dugim poljupcem a onda i bivam trgnuta iz toga kada cujemo kucanje na vratima stana...

Noah ustaje sa kreveta i odlazi da otvori vrata.

"Gle je ta prokletnica?!"- cujem Silvijin glas.

Ustajem brzo sa kreveta u ugledam je kako besno ulazi u sobu,staje preda mnom.Totalna suprotnost od one Silvije sto sam ja upoznala.

S:" Znaci vratila si se...Jeee kako si mogla?? Jos sam mislila kako cemo biti drugarice,kako njega gledas kao druga,kako podrzavas sve ovo.Čak mi je bilo zao kad si izgubila pamcenje i otisla. Bilo mi je zao jer sam videla kako Noel pati.Nisam ni slutila da je on zaljubljen u tebe i da bi ti mogla da pristanes na to! Bedni ste."- potom se okrenula ka Noelu.
"Ipak...hvala ti za sve lepe trenutke.Uzivajte!."

Onda je opet pogledala u mene sa punim ocima suza.""Zelim ti sve najgore!"- rekla je i otisla.

Nista nisam stigla da joj kazem,samo sam je pustila da se istrese.

U pravu je donekle.Upropastila sam njenu ljubav.Toliko ga je volela.Ja sam kreten! Mi smo oduvek bili prijatelji,koji mi je?!

Sednem na krevet i razmisljam a on mi prilazi i cucne ispred mene.

N:"Nemoj mi reci da sad zbog ovoga razmisljas kako je upravu i kako ces da opet odes?"- podigla sam glavu i pogledala ga u oci nakon njegovih reci.

Ja:" Znas...ne mogu ni jedan ceo dan da budem srecna a da se nista ne desi.Stalno nekom nesto unistavam.Zar ti nimalo nije zao nje?"

N:"Jane...-"- stavio mi je sake na obraze..."Rekao sam joj da je ne volim.Nikad nisam.Bilo je sve to prolazno,uredu,ona je veoma dobra osoba ali ne mogu da budem s njom na taj nacin.Jer sam zaljubljen u tebe. Mozda je s tvoje strane sve ovo pogresno ali...nikad se nisam osecao ovako kao sa tobom...ovi osecaji s tobom...nesto su posebno."- polako se priblizio i nezno dotakao moje usne svojim dok su mi se suze slivale niz obraze.

Ne znam zasto placem.

N:"Nemoj da odustajes od nas zbog drugih.Jebote Jane ja te volim!"- nastavio je.

Poljubila sam ga snazno i onda prislonila svoje celo na njegovo.

"Treba mi malo vremena...mala pauza."- rekla sam tiho a potom izasla iz sobe.

>>Noel<<

Pauza?! DOBRO. Neka bude po njenom.

Uvek je bila toliko naslonjena drugim misljenjima i osecanjima da je i zaboravila na sebe,nikad nije uspevala da se izbori za sebe.Kao i sad.

Nece nista promeniti ako samo bude sve prepustala vremenu.

°Zvono telefona°

"Halo?"- javljam se.

Xx:"Kafic blizu tvog stana.Za 10 minuta.Budi tamo."- govori neki muski glas a potom prekida vezu.

Ko?

Odlucim da ipak odem.Izadjem iz stana i krenem ka tom kaficu peske.

Za 5 minuta stignem i ne vidim da mi iko prilazi.Jel ovo neka zajebancija?

Krene mi nervoza prolaziti telom kad osetim prst na mom ramenu koji me tipne dva puta.Jel bi sam trebalo da se okrenem i lik me ubode nozem? Nepoznati lik koji je zvao?

Okrenem se polako.Stojim ispred njega i gledam ga.Izvije mali,cudan osmeh.Wth?

Xx:" Pa ćao, rodjače."

Šta???

Haha.Šta mislite sta ce biti aa Noelom i Jane? Hoce li uspeti? I ko je taj misteriozni decko/covek? Sta hoce od Noela?Do sledeceg dela😘

#vote#comm



&quot;Samo prijatelji&quot;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora