Ne ponavljam isto

73 8 20
                                    

Ugledam pismo i prilazim da ga uzmem.Citam:

~Ne brini,otisla sam kod drugarice,trebao mi je razgovor.Spremila sam ti dorucak,u frizideru je.Javi mi ako budes odlazio negde da znam.Vraticu se oko podneva,ljubim te i volim puno.
                                     Tvoja Jane.~

Uff.....

Ne znam ni sta cu da radim bez nje do podneva.

Odlazim da jedem nakon cega cu se istusirati i mozda prileci da gledam film.

{.....}

Lezim na krevetu kada mi odjednom ruze u vazi privuku paznju.Nisam ih video. Ustajem i polako ugledam malu poruku u buketu.
~Gde si nestala sinoc,zabrinuo sam se.~

Sta to dodjavola treba da znaci?
Ko je ovaj tip?

Od nervoze mi iskoci vena pa samo odlucim da  pitam Jane u vezi toga,sasvim smireno..ako budem uspeo.

{.......}

"Stigla sam.Jesi kuci?"

"U tvojoj sobi sam."
- dolazi i leze pored mene poljupcem u obraz.

"Jesi bolje posle razgovora sa drugaricom?"- nakon cega joj vidim osmeh.

"Puno bolje."-da mi kratak poljubac.
"Jesi jeo?"

"Jesam ne brini.i nemas pojima koliko sam se zabrinuo jutros kada te nije bilo i kada sam video pismo."

"Ne brini ,ljubavi,ne ponavljam isto."
Nasmejem se i sekund kasnije mi se javi taj tip sa cvecem u glavi.

"Idem nesto da jedem.Oces ti jos?"

"Ne...ustvari...zeleo sam nesto da te pitam."- pokusavam biti normalan.

"Pitaj."

"To cvece i poruka...od koga je...?"

"Aleksa."

"Jos uvek ste u kontaktu?"

"Zasto ne bismo bili?"

"Sa mnom nisi bila zato snjim da.Lepo."

"Nije isto. I Noele molim te ne pocinji."

"Sta da radim onda? Znas da si samo moja i ne zelim ni sam kim da te delim.Ljubomoran sam cak i kad te neko pogleda."

"Ne treba ti ljubomora ako mi verujes ali necu da ulazim u te teme.Pitala sam oces da jedes?"

"Necu bebo."-vratim pogled na film koji je skoro prosao.

"Dobro..."-ustaje s kreveta naburena ali je povlacim nazad i nadvijem se iznad nje.

Poljubim je grubo nakon cega legnem pored i nastavim sa filmom,dok ona ustaje zbunjena od poljupca.Nasmejem se u sebi.

{.....}

{Jane}

Vece je i vreme je da krenemo i ne znam zasto uopste pristajem.
Nadam se da cu uspeti ponovo da se uklopim u ceo taj zivot.

{.....}

Vozimo se autom kada mi odjednom zazvoni telefon.Aleksa zove.Javljam se.

"Hej izvini sto ti se nisam javila,nisam imala vremena i nisam malo bila u stanju da razgovaram.Ali u redu sam sad,ne brini."

"Gde si ti?"

"Vracam se u moj bivsi stan."

"Dobro...da li mozemo da se nadjemo sutra ,zeleo bih da pricam na jednu temu s tobom."

"Vazi...kad i gde...?.....Okej."-prekidam vezu i dok mi Noelov pogled obuzima telo.

Pogledam ga.

"To je Aleksa i ides da se nadjes s njim sutra,tako?"

"Da..."

"Sta hoce?"

"Da prica sa mnom."

"U vezi?"

"Ne znam."

"Dobro..."

{..........}

Ulazim u stan za Noelom ,on se okrece i zagrli me nezno ljubeci me u obraz.

"Zajedno cemo sve."- govori mi.

"Hoces da veceras ili da legnemo?"

"Film?"

"Ti trazis."- nasmejemo se.

Otisla sam da iskokam kokice i napravim nam koji sendvic dok je on trazio film.
"Nasaoo."

"Dolazim."
- legnem pored njega i hocu da ga zegrlim ali se on izmakne i stavi mi glavu na krila gledajuci me.

"Ti gledaj film,ja cu tebe."- nasmejem se i udarim ga po ramenu slatko ljuta.

"Ustaj da gledas film."

"Ti si lepsa za gledanje."

"Ludak."

"Tvoj."

Lezao je tako dok sam mu ceskala kosu i mazila dok se film polako zavrsavao a on zaspao...

Toliko je sve savrseno ali znam da nece trajati dugo.
Uvek se nesto desi.....

Poljubila sam ga za laku noc i pokrila ga gledajuci ga kako slatko spava..

"Samo prijatelji"Место, где живут истории. Откройте их для себя