Tamaki Amajiki x OC

407 20 6
                                    

Imię i nazwisko: Kira Kaneki
Quirk: Zamiana w wilka oraz Kiss of death, musi kogoś pocałować żeby ten ktoś umarł.

O wyglądzie dowiecie się w rozdziale!

Shot pisany dla Dazaiowa
OKEJ, ZABIJCIE MNIE, OC JEST W 3 KLASIE. NIE DOCZYTAŁAM TEGO! PRZEPRASZAM!

 NIE DOCZYTAŁAM TEGO! PRZEPRASZAM!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- CO ?!.- krzyknęła moja przyjaciółka na całą szkołę. A raczej jej część, bo jesteśmy na stołówce.

- Kurna nie drzyj się tak bo ci coś zrobię zaraz.- uderzyłam ją w głowę.


- Ała!.- znowu krzyknęła na całą stołówkę.

- Czasami się zastanawiam jak to jest żyć bez ciebie.- westchnęłam.

- Zginęłabyś bez zemnie!.- krzyknęła, ale teraz tylko w naszym gronie.
Pewnie zastanawiacie się o co chodzi i dlaczego Diana tak drze mordę. Już mówie, powiedziałam jej, że zakochałam się w chłopaku. Ale to nie byle jakim. Tamaki Amajiki. On...wystarczy, że się na niego spojrzy i można dostać cukrzycy.

- Dobra, planujesz do niego zagadać ?.- wyplułam sok, który miałam w buzi.

- Chyba sobie śnisz! Nie mam najmniejszego zamiaru.- mój wzrok spoczął na soku jagodowym.- Po za tym...skąd mogę wiedzieć czy sam nie ma dziewczyny ?

- On i dziewczyna ? Proszę cię, jak już to Nejire, ale wątpię.- zaciskam rękę na moim soku. O mało co nie wybuchł.

- Nie chce mieć przez ciebie brudnego mundurka.- odsunęła się od demnie.

- I nie będziesz.- wyrzuciłam już pusty karton.- Tak w ogóle to co teraz mamy ?

- Chyba wychowawczą.- zaczęłyśmy się zbierać.

Time skip~

- To aż tak poważne, że musieliśmy się przebrać w strój do ćwiczeń i przyjść na salę ?.- wypaliła Uraraka.

- Najwidoczniej tak, nie wiem czemu, ale czuję, że będzie ciekawie.- zaczęłam robić jakieś drobne ćwiczenia.

Nasz wychowawca, Aizawa-sensei wszedł na salę, a za nimi wielka trójka. Dobra, będzie ciekawie, nawet bardzo.

- Dzisiaj zamiast wychowawczej będziemy mieli drobny trening.- powiedział.- W każdym razie, na to na celu sprawdzenia, czy dobrze słuchaliście na wczorajszych zajęciach, będziecie mogli się wykazać w praktyce

Ukradkiem widziałam miny ludzi z klasy, byli przerażeni. Kaminari miał minę, jakby dostał laga mózgu. To było śmieszne.

- Wytworzymy grupy, które będą po kolei mierzyć się z wielką trójką.- zaczął na nas patrzeć.- Pierwszą grupę bedą tworzyć...Kira, Izuku, Uraraka oraz Todoroki.- zadowolona, że nie będę jedyną dziewczyną w team'ie wyszłam przed siebie, jak pozostałe osoby, które wymienił wychowawca.- Reszta klasy, wyjdźcie

BNHA one shots 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz