🌼
"Tabi önceliğimiz şikayetini çekmesini sağlamak olacak."
Sıraç avukat Kaan Bey'e başını salladı. Yaklaşık on beş dakikada tüm ihtimalleri detaylıca anlatmıştı.
İyi bir avukattı anlaşılan.
Sıraç'la konuşmaya devam ederken açılan kapıyla konuşmaları yarım kalmış ve bakışlar kapıya dönmüştü.
Bir polis memuru ve arkasından iki üç kız girerken içlerinden birisi söyleniyordu.
"Selçukcuğum Allah aşkına bıkmadınız mı her seferinde buraya atmaktan bi durun bi sorun bakalım...aa abi"
Sonlara doğru bakışları bize dönmüştü. Kaşlarım merakla havalanırken Kaan Bey sert bir soluk verdi.
Polis memuru kızları yan tarafa koyup kapıyı kilitlerken 'abi' diyen kız bizim tarafa yaklaşıp bakmaya başladı.
Turuncu saçlı yeşil gözlü,güzel bir kızdı.
Selçuk dediği adam bıkkınca "Derin Allah aşkına Selçukcuğum deme bana. Yaman'ın her herde kulağı vardır. Sonra sana bir şey diyemiyor beni azarlıyor. Tabi Polat abi altta kalır mı o da kardeş benim kardeşim sana noluyor deyip hem Yaman'ı hem beni azarlıyor.."
Derin bir nefes alıp yakasını çekiştirdi. "Bezdum da bezdum.."
Derin onu takmadan bize bakarken Selçuk çıkıp gitti.
Kaan Bey bize bakıp "Özür dilerim. Kardeşim de."
Sıraç anlayışla başını salladı. "Ne kusuru buyrun"
Kaan Bey kıza doğru yaklaştı.
"Derin..Turuncu meleğim bıkmadın mı artık. Niye rahat durmuyorsun. Yaman'ın yanına gideceğim çıkışta dedin bir şey demedik ama.."
Hızlı hızlı konuşup susarken Sıraç'la göz göze geldik. İkimizde tebessüm ederken Derin dediği kız gözlerini devirdi. Eliyle arkasındaki kızları işaret edip ters ters onlara baktı.
"Benim bi suçum yok. Bunlar rahat dursaydı ben uslu uslu nişanlımı görüp gidecektim eve. Sen napıyorsun burda"
Kaan Bey başını iki yana salladı. "Hani avukatım ya ben.."
Kızın bakışları bize döndü. "Haa..Allah kurtarsın abi. Seni de dinlemeden attılar değil mi buraya? Hep böyle yapıyorlar. Ama mesela Trabzon'un karakolu böyle değil orda önce dinliyorlar."
Kıza baktım. "Sen ne iş yapıyorsun?"
Saçını savurdu. Kaan Bey'e bir bakış atıp bize döndü. "Abimden daha iyi bir avukat olacağım inşallah."
"Olursun.." diye mırıldandım gülümseyerek. "Maşallah bu çeneyle."
Güldü. "Siz niye burdasınız?"
"Derin!"
Kaan Bey uyarıcı bir şekilde konuşurken Derin "aman abi ne var. Bi nevi staj gibi düşün. Hem belki çözeceğim olayı." Dedi.
Neşeli bir kızdı. Kaan Bey ciddi bir şekilde ona bakarken güveniyor olmalı ki kısaca olayı anlattı.
"Daha önce de bir şey yaptı mı bu şerefsiz size?"
Gözlerim hormonlardan olsa gerek dolarken Sıraç başını salladı. "Arabamın frenlerini boşalttırmıştı. Ama kanıtımız yok"
Derin'in kaşları çatılırken gözleri kısıldı. Abisine bir bakış atıp "Bilmiyorum" diye mırıldandı. Kaan Bey gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ ÇİÇEĞİ✓
Ficção AdolescenteTamamlandı 26 Yıldır kayıp olan Dağ çiçeği Asmin:Dağ çiçeği -24062021-