24.Bölüm🌼

16.7K 1.1K 145
                                    

İyi okumalar💙

Medya Asmin'in elbisesi.

🌼

Birkaç Ay Sonra

Uykum duyduğum ağlama sesiyle bölünürken hızla yerimde doğruldum. Yataktan kalkıp aceleyle odanın bir kenarına koyduğumuz beşiklere ilerledim.

Şimdilik bizimle kalmalarına karar vermiştik.

Sıraç hâlâ uyurken derin bir nefes alıp ağlayan kızımı kucağıma alıp tekrar yatağın kenarına oturdum.

Oğlumuz yani Beha fazlasıyla sakin bir çocuktu. Zaten anne karnındayken de öyleydi. Ama Aden..

İç çekip göğsümü açtım. Hemen emmeye başlarken yüzümde bir gülümseme oluştu. Nolursa olsun bu tablo her şeyi silip atıyordu.

Kapalı gözlerini hafif açıp emmeye devam ederken ellerini salladı. Bir elimle onu sararken diğer elimle minik elini tuttum.

Parmakları parmağı anında kavrarken onlar doğduktan sonra bebeklerin bu reflekslerini daha çok sevdiğimi fark ettim.

Okulda yenidoğan dersi alırken çok sıkılırdım. Ama şimdi hepsi aklıma geliyordu ve hoşuma da gidiyordu.

Sıraç gözlerini aralayıp bana bakarken "Uyu bitanem.." diye mırıldandım. O da yoruluyordu. İşten geldikten sonra bana yardımcı olmak için her şeyi yapıyordu.

Sonra da böyle uyuyakalıyordu. "Duymamışım. Ağladı mı?"

Başımı sallayınca hafif güldüm. "Sana çekmiş. Hemen acıkıyor."

Bize doğru dönüp gülümserken bakışları kızımızdaydı.

"Bana benziyor.."

Boğazımı temizledim. "Benziyor demedim sana çekmiş dedim."

Dudakları büzüldü. Kızımız aynı bendi ne yazıkki. Oğlumuz daha çok ona benziyordu.

"Ama oğlum bana benziyor."

Gülümsedim. "Evet hayatım. Oğlumuz tıpkı sen.."

Gerçekten de öyleydi. Benziyordu ve büyüdükçe daha çok benzeyecekti.

Beha da ağlamaya başlarken Sıraç yerinde doğruldu. Yataktan çıkıp beşiğe ilerledi. Eğilip Beha'yı kucağına alınca Beha susarken dudaklarımı büzüp kızıma döndüm. Elini bırakıp saçını okşadım hafif.

Hani erkek çocuklar anneye kız çocuklar babaya düşkün olurdu. Bizde tam tersiydi.

Beha sessizdi sakindi evet ama ağladığı zamanda ortalığı yıkıyordu ve Sıraç'la sakinleşiyordu.

"Sevmiyor beni bu çocuk.."

Sıraç sırtını sıvazladığı oğlumuzla bize gelirken gözlerini devirdi.

"Niye sevmesin dağ çiçeğim..Hem bak aynı şey sizin için de geçerli kızım da beni sevmiyor demekki."

Güldüm. Sıraç Beha'yı kucağında yan bir şekilde sabitledi. Beha göğsüne doğru hareketlenince gülüp yanağını öptü.

"Ondan bende yok oğlum..Bekle biraz.. Kardeşinin karnı doysun."

Aden başını göğsümden çekip ağlamaya başlarken onu kucağımdan yatağın ortasına bıraktım.

Kollarımı Sıraç'a uzattım. "Sen Aden'in gazını çıkar.."

Aden yatağın ortasında ellerini ayaklarını sallarken Beha'yı kucağıma aldım.

DAĞ ÇİÇEĞİ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin