0.2

14 5 4
                                    

İyi okumalar arkadaşlar. Buraya sevdiğin şarkılardan sözler bırakabilirsiniz.

Işıl: Pardon karıştırdınız sanırım.

Işıl: Başka bir numarayı tuşlarken sayıları yanlış yazmış olabilirsiniz.

05*********: Karıştırmadım. Işıl atabek??

05*********: Hem karıştırsam mesajıma Işıl yazar mıyım?

Işıl : Niye yazmıştınız.

Işıl: Öyle sözler yazınca karışıklık oldu sandım. Hem niye şarkı sözü attınız anlamadım?

05*********: Cidden anlamamış olamazsın.

05*********: Resmen ilan-ı aşk yaptım. Günlerdir ne yazayım diye düşünüyorum aldığım karşılığa bak be

Işıl: Pardon? Size insan gibi cümle kurup üslubumu bozmadan yazıyorum sizin karşılığınıza bakın.

Işıl: Salak mısın kardeşim ben sizin eğlence tahtanız değilim gidin başka biri ile uğraşın.

05*********: İnsan sevdiği kadınla nasıl eğlene bilir ki. Biraz ciddi olayım bari

05*********: Ben seni çok seviyorum yıldızı'm tam 3 yıldır hem de

05*********: Seninle aslında üniversitenin başında tanışmıştık tabi sen beni hatırlamazsın.

05*********: Hoca bir proje vermişti grupla beraber yapıyorduk sen de o gruptaydın.

05*********: Çok az da olsa beraber geçirdiğimiz o bir ay hayatımın en güzel zamanı.

05*********: Ben seni o zaman dan beri düşünüyorum, görüyorum, izliyorum... o kadar güzel kalbin var ki.

05*********: Seni şuan anlatsam ömrüm boyunca anlatabilirim yıldızı'm.

05*********: Senden bir karşılık beklemiyorum desem yalan olur ben sadece şansımı denemek istedim.

Işıl: Kimsin?

05*********: O kadar güzel şey yazdım karşılığı bu mu vay be

05*********: Neyse bende seni böyle sevdim zaten.
Görüldü.

Diğer bölümde görüşürüz

yıldız parıltısı •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin